patchbay gebalanceerd

matrixxx

Ouwe rot
ff een vraag

ik ben bezig om nieuwe bekabeling te plaatsen in mijn ruimte
aangezien ik zo modulair mogenlijk wil gaan werken gaan er patchbays tussen
maar nu komt het

mijn mengtafel heeft gebalanceerde inputs en veel van mijn spullen hebben gebalanceerde outputs en daar wil ik dus ook gebruik van maken
aangezien ik alles op de patchbays wil gaan aansluiten vraag ik me nu af zijn patchbays voorzien voor gebalanceerde jacks
natuurlijk houd ik er dan ook rekening mee dat je gebalanceerde patchkabels moet gaan gebruiken

ik ben er nog niet uit welke patchbays ik ga kopen hier voor dat hangt van mijn bovenstaande vraag af

ik heb de berhinger net de deur uit ik vind de kwaliteit niet echt goed
ik heb de neutrix er naast gehad en dat wat toch al iets beter maar ik zit ook al stiekem te kijken naar de DBX patchbay's

Ik heb de Neutrik (4 stuks) net gekocht. Staan nog in de doos. Toen ik ze ging kopen hadden ze de Behringer ook op de plank. Ik heb (voor de grap) gevraagd of Behringer niet goed genoeg was. De muziekwinkel vond ze van slechte kwaliteit, er kwamen heel wat patchbays terug...
Volgens mij is dit ook al in andere discussies naar voren gekomen.

ik heb een leem mpb-48 en een behringer ultra patch pro,zelf heb ik de behringer nog niet lang aangesloten,dus veel problemen heb ik er nog niet mee gehad,maar wat ik iig een voordeel vind aan de ultra patch pro is dat ie erg uitgebreide routingen kan doen door middel van een aantal switches bovenop het paneel,erg handig als je ook je inserts allemaal op je patchbay wilt hebben,helaas niet gebalanceerd die ultrapatch dit heeft de leem wel weer,maar daar kun je geen inserts op gooien helaas....

Back