synthiaks
Gepokt en gemazeld
Origineel geplaatst door agressor
yez..... waar is die gave foto van??? wat staat daarop.. wat een geile machine zeg
Buchla 200
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
yez..... waar is die gave foto van??? wat staat daarop.. wat een geile machine zeg

Origineel geplaatst door SaintEric
Een Tonto systeempje lijkt me wel wat.![]()

zonder deze gast(en) was ik nooit naar electronische muziek gaan luisteren, oh ja.... heb in mijn grote duitse auto nog altijd AUTOBAHN zitten hoor
)Origineel geplaatst door agressor
is er iemand op het synthforum met een doepfer modulair???
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik heb zowat alle denkbare vintage synths gehad waar menig mensen natte dromen over hebben.
(foto's ter inzage)
Er is GEEN enkele vintage synth die ik nog wil hebben. Tenzij je verzamelaar bent zie ik geen enkele grondige reden
om hier weer eens heel de "mythe" van vintage nieuw leven in te blazen. Stop met dromen.
Ik wacht nog steeds op het antwoord : welke zin heeft eender welke ouwe bak als je de hele zooi digitaal opneemt op 16bit met een doorsnee soundkaartje dat in realiteit amper 90 db haalt ?
Je moet al over waanzinnig high-end materiaal beschikken wil je de dynamische eigenschappen van al die ouwe troep
enigzinds behouden en zonder verlies op cd te krijgen.
Geen hond die hoort of je een echte, dan wel gesampelde 909 sounds gebruikt.
Het is echt soms hilarisch. Sommigen geven graag tonnen geld uit aan ouwe troep maar als ik zeg waarom er voldoende en grondige reden zijn om 2500 euro uit te geven aan een stel goede monitors wordt er moord en brand geschreeuwt.
Vandaar totaal overbodig : vintage ! (en zeker 909-808-303)