Bass
Gepokt en gemazeld
Origineel geplaatst door koediman
sorry hoor, maar romplers klassiekers??? lamenielachen
OK, dus ook NIET de JD990, JD800, Triton, Trinity, TR909 (sampleplayer) enz. enz...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door koediman
sorry hoor, maar romplers klassiekers??? lamenielachen

nou niet overdrijven eij!Origineel geplaatst door Bass
TR909 (sampleplayer)
Origineel geplaatst door Hanz
Als je voor 't gemak even m'n criteria ernaast legt:
1) Vernieuwend: Absoluut. Toenertijd was er niets dat erop leek. Dus: hét origineel.
2) Uniek karakter: zeker de eerdere bakken geven een specifieke kleuring. En de user interface is tried-&-tested.
3) Zeldzaamheid: Geldt al voor de Emu SP serie. De 900-serie van Akai is *nu* nog verre van zeldzaam.
Maar de 'wegwerpfactor' is nu aan z'n top voor dat soort apparaten. Een gunstig voorteken dus...
4) Herkenbare stijl: Hiphop. Overduidelijk. Genoeg mensen die op zoek zijn naar dat 'geluid'.
Kortom, als je het mij vraagt worden dat absoluut klassiekers. Kwestie van vooruit kijken!![]()
Origineel geplaatst door fuse
Kweenie hoor. Een DX7 of DX7-II of een andere DX7 variant lijkt me ook in voordeel van het laatste model.
Maar die is al eerder genoemd! Toch denk ik dat de Hartmann Neuron ook wel in het lijstje past?! Maar die komt dan denk ik meer in het lijstje te zitten waar de Waldorf Wave nu in zit?!
Prachtig! Maar onbetaalbaar!:confused:
Origineel geplaatst door Cheimoon
Dat is puur vanuit een gebruikersoogpunt. Een vriend van mij wil graag nog eens een DX7 hebben om daarmee te FM-en. Ik zie: "Waarom geen MKII, die zijn veel beter." Hij: "Nee, die is toch minder vintage hè". Ofwel: naam en gevoel hebben er net zo goed mee te maken als de specs. En helaas, veel persoonlijker dan dat wordt het niet, want ik heb toch écht liever een MKII dan een MKI.
Origineel geplaatst door dione
-Nova
![]()