Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

Origineel geplaatst door Rollie

5. En recent heb ik nog de cruise control overgenomen van Jim Bakkum (van Grease). Hij had hem in zijn auto ingebouwd waarmee hij van het podium afreed tijdens een voorstelling van Grease. Schijnt dat hij de cruise control (met lichte gebruikssporen) weer van Marco Bakker had overgenomen.

hahahahahaa :halleluja

mijn 909 is van ruffneck geweest

Mijn Boss KM60 mixertje is van een bekende Tirolse band geweest,
kweet de naam niet meer, maar ik had hem gekocht van Hex en die
weet het misschien nog wel hoe die gasten heette :D

Ik geloof dat ik mijn stalen Akai MX73 slagschip ooit es heb VERkocht aan Niel. telt dat ook? :-)

Mijn G2 Engine heb ik van Smackos aka Legowelt. Persoonlijk had ik nog nooit van hem gehoord (behalve dan dat ik Smackos van het forum en de chat kende), maar ik kwam er pas later achter dat hij behoorlijk wat internationale bekendheid heeft en opduikt in menige discussie over invloedrijke electronische muzikanten op internationale fora en in de pers.

M'n Korg DSS-1 + €50 geruild tegen de Waldorf Pulse van Ernesto van Ernesto vs Bastian.

Ik geloof dat ik mijn stalen Akai MX73 slagschip ooit es heb VERkocht aan Niel. telt dat ook? :-)

Haha, ja dat telt ;)

juno 106 gekocht van Dione (ook forumlid)
M-base gekocht van Dione
midi expander gekocht van Dione
Adat kabels gekocht van Dione
DX 100 gekocht van Rob Fabrie (ook forumlid) is nog gebruikt in Holy Noise plaatjes en de eerste rotterdam recordsen.
Juno 106 met accordeontoesten van groovehead (van mischa & groovehead op X-trax)
pentium 60 van Robert Smit (dat maatje van ferry corsten) hiermee maakte ik FT2 tracks waarmee ik mijn eerste release en contract kreeg.
Akai S6000 van Lex van Coevorden, afgelopen winter.
Via iemand anders kreeg ik de nord modular keys expanded met joystick mod van Rob Papen in handen, maar daar zat nog één schakel tussen dus.
Paar jaar ervoor heb ik daarmee van Rob Papen een workshop gehad op de nationale muzikantendag, melkweg a'dam :D

Voor de rest een hele rits forumleden zaken mee gedaan die ook vanwege hun fijne persoonlijkheid ook de vermelding waard zijn, echter kan ik ze niet allemaal meer achterhalen. Bij deze :mega:

Laatst gewijzigd:
JD 800 van Franky Rampen. Heeft een hit gehad met Frizzle Sizzle-zangeres Mandy Huydts onder de naam Justain & Mandy, is lid geweest van Massada, sessie-muzikant/zanger bij o.a. Froger, Het Gevoel van... (van de KRO), Marlayne (tijdens Eurovisie Songfestival), Marco Borsato, de Toppers etc....

Een Moog Satellite en een S1000 van Dimitri Strum (Nudex (Belgische elektroband)).

Mijn SPD-S komt bij een Ex-drummer van Kane vandaan. De samples van o.a Rain down on me stonden er nog op (luister naar het intro) Inmiddels heb ik dat geheugen hard nodig gehad voor iets anders :D

Mijn SPD-S komt bij een Ex-drummer van Kane vandaan. De samples van o.a Rain down on me stonden er nog op (luister naar het intro) Inmiddels heb ik dat geheugen hard nodig gehad voor iets anders :D

Voor geen goud ;)

Oh, Dione is ook best bekend toch? Ik heb een paar pedaaltjes van hem gekocht. Maar dat was via de post en hij had er niet eens een gesigneerde foto bijgedaan :(

Mijn firewire kabel komt bij Alain Clark vandaan, ik moet hem eigenlijk nog steeds teruggeven.

Back