Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

..de vocoder waarmee Eddy Wally al zijn hits scoort heb ik voor 25 euro gekocht...
..hij was op zoek naar een andere sound...

ik heb de Yamaha SY99 van Tjeerd Oosterhuis :o:

Ik heb in the 80's een PG-1000 verkocht aan Valencia en ik heb m'n Fantom X7 gekocht van Rob Bolland. Verder heb ik nog een setje oktava microfoons gekocht van Koos Grevelink (I-Spy)

Linndrum van Ronald Sommer (producer van o.a. Rob de Nijs)
Oberheim DMX van een of andere Canadese film muziek componist.

Rhodes Chroma van de mannen achter "I'M Blue - babedee babedaaau"

S1100 van Ben Liebrand via Tactic
S1000 van Radio Veronica (NOB) ooit gebruikt om st st st stotterende jingles te boetseren.

Mengtafel van de TROS eindregie (Jezus wat zat daar een koffie in de knoppen!)

Fairlight van een bekende Duitse disco Producert
Synclavier ook...

Synhex van.... ja.... ja.... jaaaaa... jaaaaa........... nee! van gewoon een simpele lulhannes.

De rest ook.

mijn mini korg 700 is ooit geweest van de toetsenist van bzn. De vorige eigenaar kreeg die mee in plaats van geld, na een schilderklus in het huis van de toetsenist.

Waldorf Midibay gekocht van Rob Papen.
En hij kende mij ook... van de KLEM-dag in 1990.

Half jaartje geleden een Sequential Sixtrak van DJ Per van Earth (Amsterdam) gekocht.

ha op zich leuk topic waar iedereen lekker kan poggen met zn aankopen... :P
hhm wat heb ik gekocht/verkocht? best wel wat eigenlijk maar t leukste was om mn orgeltje in rotown op t podium te zien (waar die overigens door de enthousiaste toetsenist vanaf viel) en dat ie ook op een ep-tje van "The Madd" staat. en op deze foto van lowlands :P http://nrc.tv/multimedia/archive/00338/The_madd_2_338157a.jpg

Ook leuk was dat ik toen ik ooit als jong jochie met koninginnedag in Apeldoorn op de rommelmarkt stond schuin voor poppodium Gigant (waar ik later vrijwilliger werd) een orgeltje op mn kraampje had staan die ik van de buren had gekregen. Tot mijn grote verbazing was dat ding binnen de kortste keren verkocht... wat bleek, de band die die dag in de Gigant op t podium stond had exact hetzelfde orgeltje op hun cd-hoes staan dus toen ze hun spullen uitpakten en mij met dat orgeltje zagen zitten moesten ze m hebben.
Jammer genoeg weet ik niet welke band t was

leuk topic om te lezen alhoewel er ook veel humor tussen staat, haha

een vriend van mij heeft een TR-909 met de handtekening van Jeff Mills d'r op. die 909 komt uit een bekende club uit Rotterdam waar meneer Mills de 909 live gebruikt heeft voor een setje :)

zelf heb ik ooit een X base 09 gehad die bij Ben vandaan komt (Cosmic Force)

o, ja ! ik heb nog eens beat gemaakt op de Tr-606 met Gert van Veen :halleluja

cimg3541v.jpg

is ook wel stoer, toch? haha

Back