Producer docu'tje op lokale omroep

Re: Producer docu'tje op lokale omroep

Origineel geplaatst door Yawgmoth

Vraag me niet wat er in de tekst staat, maar het is iig op omroep Fryslan te zien.

Ja...:confused: Idd....ik snap nie veel van da Fries!

Ik zou 't eigenlijk wel willen zien.... Mark Norman, waar de docu over gaat, heeft best leuke producties gemaakt vind ik...

Maar omroep frieland zal 't wel niet online zetten.... dus helaas

Dizze wike yn Spegels in portret fan it
DJ duo Mark Norman.Norman Lenden, dy't no sa'n 8 jier yn Ljouwert wennet, is de DJ fan de twa.

Mark de Jong makket de platen yn harren eigen studio yn Zoetermeer. Mark en Norman steane sûnt in jier ûnder kontrakt by de platemaatskappij fan DJ Tiësto.
Mei optredens oer de hiele wrâld en remixes foar Tiësto, Armin van Buuren en Marco V. kinne we Mark Norman tot de top fan de dance-scene rekkenje.

vertaald :

Deze week in 'Spiegels' een portret van het DJ duo Mark Norman.Norman Lenden,die nu zo'n 8 jaar in Leeuwarden woont,is de dj van de twee.

Mark de Jong maakt de platen in hun eigen studio in Zoetermeer.Mark en Norman staan sinds een jaar onder contract bij de platenmaatschappij van DJ tiësto.
Met optredens over de hele wereld en remixen voor Tiësto, Armin van Buuren en Marco V. kunnen we Mark Norman tot de top van de dance-scene rekenen.

Hee dione, top hoor!

als we nog eens iets in 't fries tegen komen, weten we wie we moeten hebben! :D

mzzls

Back