de meest mooie strings

Deze vraag is net zoiets als:
WAT IS DE MOOISTE PIANO??:stupid
Er zijn zoveel verschillende en het ligt er net maar aan waarvoor je het nodig heb......

De meest mooie koelste (want koudbloedige) pad is een gekuste
want hij (M/V, 0-88 ) verandert in een prins (M/V, 0-88 ).

Het meest mooiste pad is het lange smalle van het midden, dat
ons hier en nu verlossing bereidt.

ISPdeRuiter

P.S. "Strings" is in het nederlands "stijkers"; opdracht verzin een nederlands woord voor
"pad". Mijn voorlopige favoriet is "stoffering".
Ga eens kreatief met je eigen taal om in plaats van het amerikaans/engels na te papagaaien (en van nieuwkomers te
eisen dat ze goed nederlands spreken, terwijl je zelf 2e hands namaakengels uitkraamt). Zo, dat lucht op.....

Origineel geplaatst door smackos
De Matrix 12 dat is toch gewoon een soort veredelde Korg Poly 800 :D ?

Zeg! Beetje respect voor een monster van een synth is hier wel gepast he. ;)
Dat je er zelfs FM strings mee kan maken.

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
P.S. "Strings" is in het nederlands "stijkers"; opdracht verzin een nederlands woord voor
"pad". Mijn voorlopige favoriet is "stoffering".
Ga eens kreatief met je eigen taal om in plaats van het amerikaans/engels na te papagaaien (en van nieuwkomers te
eisen dat ze goed nederlands spreken, terwijl je zelf 2e hands namaakengels uitkraamt). Zo, dat lucht op.....

Tapijt toch? Een Hagenees met een pad in zijn nek en zijn zak vol strings.....

Origineel geplaatst door bikkel
Tapijt toch? Een Hagenees met een pad in zijn nek en zijn zak vol strings.....

Mooi, 2e kamejbreit klonktepêht......

Matje maatje,
ISPdeRuiter

De mooiste string vond ik die mijne schat dit weekend weer eens aanhad! menne joenge toch....:{ :D

Mooiste strings:

1 - Jupiter 8; blijven altijd staan in de mix! Kunnen je mix uiteindelijk ook goed verknallen door het soms 'te grote' geluid, maar dan moet je natuurlijk ook maar goed 'tweaken'...;)

2 - Moog Memmorymoog; geef mij maar een onstabiele en niet gemodificeerde versie, die strings doen het altijd top! Machtig vintage geluid.

3 - De Sloggy billboards; gevaar langs de weg...ik heb al een paar keer te lang voor een groen stoplicht gestaan... }:|

Doei,
JP8

Back