lijkt me toch niet helemaal in orde, als ik soms op de stop knop tik hoor ik t ook nog en ook op andere pads, het is niet de hele tijd, maar toch genoeg om me flink te irriteren, breng hem toch even terug, os update helpt ook niet trouwens!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Beste MPC1000 abusers:
Ik zoek een bak die geschikt is voor master sequencer thuis en voor live te rauwsen op een feest.
Is deze bak ook goed om te filterfreaken voor live? Dat vind ik wel handig, draai graag (te veel) aan knopjes
En is t zowiezo makkelijk om hiermee live gefreakte shit mee te maken? Dus retriggeren, snel wisselen van patterns & co.
Kijk, "simpele" Hardcore moet me wel lukken. Maar als je Deathchant zooi gaat proberen.... gaat dat lukken?
Origineel geplaatst door sander
Bij de MPC2000 hoor je de verandering pas nadat de sample opnieuw afgespeeld wordt.

Origineel geplaatst door drumndaze
De mpc zit in z'n case![]()
Nu heb ik nog een vraagje, kan je de mpc een sample laten loopen zoals op een sp van roland ?
Vb ik duw op pad1 de sample begint te loopen tot wanneer ik terug op de pad druk. Het principe gaat wel op de mpc maar dan moet ik blijven duwen op de pad. Ik wil de loop triggeren door de pad ahw op "on" te zetten en de loop laten ophouden door ahw op "off" te drukken...
iemand ?

)