The Untitled
Ouwe rot
Bij de mpc staan de noten niet standaard in de juiste volgorde. Dat doe je in OS2 1.15 in program mode (mode pad7) en dan AMP/F2.
Dat was de kwestie!

Bedankt voor de support!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij de mpc staan de noten niet standaard in de juiste volgorde. Dat doe je in OS2 1.15 in program mode (mode pad7) en dan AMP/F2.

Ik heb steeds een vage bug in mn mpc...
het lijkt alsof er iemand echt als een bezetene op mn pads zit om te rammen?
je ziet ook onder pgm alle samples in een razend tempo voorbij vliegen :confused:
laatst had ik dit ook al, maar toen dacht ik dat het aan een corrupte midi file lag.
toen ik die eraf gooide was het weer goed.
maar nu heb ik er geen midi bestanden opstaan en was ik een stuk sequence naar een andere sequence aan het kopieren, en ineens wordt dat ding gek met allemaal samples doorelkaar die je om de oren knallen...
wat is dit voor vage kwestie?
kan dat ding niet over warmte ofzo?
:confused:
edit
wat ik geprobeerd heb om dit te verhelpen is;
-uit en aan schakelen
-usb eruit
-stekker eruit
-nieuwe OS erop
maar ie blijft het gewoon doen![]()
Geprobeerd maar de omliggende pads blijven steady liggen.
het vreemde aan dit probleem is, ik raak die hele machine niet aan het doet dit uitzich zelf?!
* nu en dan neemt het ook even pauze op a12 - 43 g 1, waarna het weer vrolijk verder gaat..

WTF nadat ik em weer opnieuw inelkaar heb gezet heeft ie de hele middag niet meer vreemd gedaan...
wat moet ik hier nu weer mee![]()