Hallo allemaal!
Binnenkort moet het er dan maar van gaan komen....
Sinds 1980 verzamel ik al informatie over synthesizers en aanverwante elektronische
apparatuur, zoals folders, boeken, manuals, enz. enz.
Geen leuke hobby voor "de heb", maar een serieuze poging om de grootste database
op dit gebied te kreëren.
Het formaat van de verzameling is enorm (een enkeling hier heeft daar misschien al
eens een klein stukje van gezien), maar gelukkig is het meeste goed georganiseerd.
Ik heb besloten dat nu de tijd gekomen is om alles op mijn website te gaan publiceren.
Helaas is het huidige formaat van de site (die meterslange rol pleepapier) niet echt
geschikt hiervoor,
maar met mijn beperkte HTML kennis zie ik me niet zo snel
iets produceren wat voor een dergelijke "monster-site" nodig is, laat staan nog fraai
vormgegeven ook.
Ik zoek dus slimme programmeurs die het leuk zouden vinden om mee te helpen er
iets echt spektakulairs van te maken. The Mother of all Synth-sites dus!
Liefst in of bij Amsterdam, want het zal best geregeld nodig zijn om samen de voort-
gang te bespreken. Ideeën uitwisselen gaat meestal ook beter bij een
Wie o wie?
Binnenkort moet het er dan maar van gaan komen....
Sinds 1980 verzamel ik al informatie over synthesizers en aanverwante elektronische
apparatuur, zoals folders, boeken, manuals, enz. enz.
Geen leuke hobby voor "de heb", maar een serieuze poging om de grootste database
op dit gebied te kreëren.
Het formaat van de verzameling is enorm (een enkeling hier heeft daar misschien al
eens een klein stukje van gezien), maar gelukkig is het meeste goed georganiseerd.
Ik heb besloten dat nu de tijd gekomen is om alles op mijn website te gaan publiceren.
Helaas is het huidige formaat van de site (die meterslange rol pleepapier) niet echt
geschikt hiervoor,
maar met mijn beperkte HTML kennis zie ik me niet zo sneliets produceren wat voor een dergelijke "monster-site" nodig is, laat staan nog fraai
vormgegeven ook.
Ik zoek dus slimme programmeurs die het leuk zouden vinden om mee te helpen er
iets echt spektakulairs van te maken. The Mother of all Synth-sites dus!
Liefst in of bij Amsterdam, want het zal best geregeld nodig zijn om samen de voort-
gang te bespreken. Ideeën uitwisselen gaat meestal ook beter bij een
Wie o wie?

)...ik weet nog lang niet alles, maar vooral na dit project zal ik wel al ervaring hebben met het opzetten van een site zoals jij wilt..we zouden een plan op kunnen zetten en dit kan ik waarschijnlijk ook wel makkelijk aan wat docenten voorleggen voor eventuele valkuilen e.d....ook woon ik in alkmaar, dus da's wel makkelijk....ik vind 't op zich wel een interessant idee, neem anders ff contact met me op (bijv. via msn ofzo: