[Vrijmarkt 2004] Wat heb je gescoord?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
MPC60 en S5000! :D

Een Virus A heb ik volgende week binnen! 8) (voor een abnormaal lage prijs)

Dan nog een DP4, een kwalitatief/kwantitatieve mixer en goede monitors en ik heb zowat alles wat ik nog wens ;)

Origineel geplaatst door ikke
MPC60 en S5000! :D

Een Virus A heb ik volgende week binnen! 8) (voor een abnormaal lage prijs)

Dan nog een DP4, een kwalitatief/kwantitatieve mixer en goede monitors en ik heb zowat alles wat ik nog wens ;)

Volgens mij kent deze Belg het begrip Vrijmarkt niet ;)

Origineel geplaatst door D-mike-E
Volgens mij kent deze Belg het begrip Vrijmarkt niet ;)
Óf ze hebben daar hele gave vrijmarkten... 8~

een minimoog voor 25Euro
Ik heb er even een foto van gemaakt

Attachments

• vrij.jpg
    vrij.jpg
    43,5 KB · Bekeken: 86
Ow... ja.. een échte markt dus.. :D Met een plein enzo..;) Hehe, ik dacht dat hier de tweedehandse markt bedoeld werd.. (is ook een vrije markt, he)

Origineel geplaatst door Arv
een minimoog voor 25Euro
Ik heb er even een foto van gemaakt

Hey verrek, heb jij mijn ouwe orgeltje gekocht?
Dat ding was ook nog es kapot man, je kon er niet eens akkoordjes op spelen!

Alleen jammer dat die kids de Moog met viltstiften hebben bewerkt (toetsen zijn rood)

Wat heb ik gescoord:
De eerste cd speler (1982/1983) van Marantz voor 15 Eurootjes. Weegt als lood (10 kg) Mooie interieur vulling
En een geluid. Wauw. Techniek is er niet beter op geworden. Klinkt lekker analoog en het transport is van Phillips
Zie voor info deze link
http://www.hifi-privat.de/marantz.htm

Echo Chamber analoge bandecho voor 15 Euro. Mijn broer had hem al ooit, dus ik wist precies wat het was. Alleen heb ik hem als kleine jongen dacht ik stuk gemaakt. Tenminste ik probeerde ooit een nieuw tape-je in te leggen. Niet gelukt.
Weet iemand of dat soort cassettes nog te krijgen zijn?
De verkoper beweerde dat hij het nog doet. Heb hem nog niet geprobeerd

Verder een casio PT 1 en PT 10. Zijn bijna identiek, alleen is de PT 10 wat recenter. Natuurlijk gewoon leuk om neer te zetten. 1,50 voor beiden is natuurlijk niets. Heb ooit de PT 20 en Yamaha VSS 30 ooit zelf op de vrijmarkt voor een prikkie verkocht. Beetje spijt van, want het waren mijn eerste keyboards. Zo'n PT 1 en 10 haalt het er niet bij. Kan ze altijd nog aan mijn neefje geven.

2 vrij goede speaker kabels

Verder jaren '60 lampje, oud aardewerk en glas. Help mijn huis wordt te vol.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Catalunya
[BWat heb ik gescoord:
De eerste cd speler (1982/1983) van Marantz voor 15 Eurootjes. Weegt als lood (10 kg) Mooie interieur vulling
En een geluid. Wauw. Techniek is er niet beter op geworden. Klinkt lekker analoog en het transport is van Phillips
Zie voor info deze link
http://www.hifi-privat.de/marantz.htm
[/B]

Ja lekker analoog he zo'n digitale cd speler :D

Origineel geplaatst door sander
Ja lekker analoog he zo'n digitale cd speler :D

Uiteindelijk is de uitgang analoog. Ik heb er goed aan gedaan dat ding te kopen, hoewel ik best wel twijfelde, want ik heb al 4 cd spelers. Dit vond ik op een site:
Great Player! TDA 1540 14 Bit/4x Oversampling is correct. Has a L/C Digitalfilter found currently in $5000 players. In short, 10 kg built just to play cd's without any comfort. Legendary Phillips CDM-1 drive with crystal lense.

Laatst gewijzigd:
Is dit nou geen Hi-Fi kunst?

Natuurlijk had ik ook liever die Minimoog gehad, maar ook dit jaar zat het er niet in.

Attachments

• marantzcd73.jpg
    marantzcd73.jpg
    82,2 KB · Bekeken: 81
Great Player! TDA 1540 14 Bit/4x Oversampling is correct. Has a L/C Digitalfilter found currently in $5000 players. In short, 10 kg built just to play cd's without any comfort. Legendary Phillips CDM-1 drive with crystal lense.

En wat was de "last updated" datum op die site? ;)

Is dit nou geen Hi-Fi kunst?

Natuurlijk had ik ook liever die Minimoog gehad, maar ook dit jaar zat het er niet in.

heel mooi, ik wil hem zo.

Twee commodore 64's op de vrijmarkt in Maastricht. We kwamen om half vijf aangelopen, met het idee dat alle kewls al weg zou zijn, maar meteen bij het eerste aanbiedende groepje mensen was het raak. Het oude en het nieuwe model, met een een 6581 en een 8580 SID 8)

We moesten nog wel haasten om het spul droog thuis te krijgen, want het begon net te regenen. Beeldscherm en twee diskdrives kreeg ik er ook bij, alleen helaas geen kabels. Ah well, voor 15 euro kan je niet moeilijk doen :kroon:

Ucapps here i come :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back