Erazotropa
Incubating Cell
Kheb per rack een grote stekkerdoos met schakelaar.. die schakelaars hoef ik dan alleenmaar om te halen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Sony
Eens studio in 1 keer aan of uitzetten is toch niet zo goed denk ik. Je krijgt dan zo'n stroompiek.
Origineel geplaatst door bastardsunited
misschien een rare vraag, maar ik zat er laatst even over na te denken. Ik heb al mijn apperatuurtjes op 1 stekkerblok zitten met aan/uit knop. Als ik deze aan druk gaat alles aan behalve mijn actieve monitoren, die doe ik apart met het knopje op de monitor zelf aan.
Als ik alles uitzet dan doe ik weer eerst de monitoren uit en dan de rest via de uit-knop van de stekkerdoos.
Ik vroeg me af wat het beste was voor de apperatuur om te doen en in welke volgorde en wat het makkelijkst is. Oftewel hoe doen jullie dit?

Origineel geplaatst door Kraan
(in tegenstelling tot die rommel die in de verdeeldozen). Bij een verdeeldoos weet je nooit of je de fase (stroomvoerend) of nul (stroom-terugvoerend) schakelt. Zo heb je wel de stroomkring verbroken maar kan de voeding van je apparatuur nog steeds gevoed worden.
Origineel geplaatst door search64
Ik zet mijn studio aan met de grote grijze knop aan de voorkant van mijn pc, en bij "start" druk ik op "shutdown" om hem af te sluiten.

Origineel geplaatst door sander
Das geen studio maar gewoon een PC.![]()

Origineel geplaatst door search64
Lul niet, das een virtuele studio.![]()