De Grote Vooroordelen-thread !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Digimod
is dit een Vooroordeel ? ;)

Je zou het haast zeggen.....

Het volgende fenomeen doet zich nl voor:

Beginnende muziekerds met veel centjes schaffen zich een enorme berg gear aan en doen er vervolgens geen reet meer mee.

vs

Beginnende, talentvolle muziekerds schrijven een wereldhit op de C64 (bij wijze van spreken dan...), lopen heftig binnen, scoren een dikke studio en vervolgens hoort niemand meer iets van ze.

Of is dit ook een vooroordeel ? :confused:

sprak hij verward, o.a. in meters onzinnige kabel

Origineel geplaatst door gemmetje
Beginnende muziekerds met veel centjes schaffen zich een enorme berg gear aan en doen er vervolgens geen reet meer mee.

... en vragen er vervolgens een paar jaar later veel te weinig voor zodat sommige, minder vermogende muziekerds een berg gear aan kunnen schaffen om er vervolgens geen reet meer mee te doen. :D

Het is een vooroordeel dat degenen die vooroordelen gebruiken het altijd bij het vrekeerde eind hebben.

Vooroordelen zijn dan ook niet altijd vooroordelen, want soms zijn het op statistische gegevens gebaseerde oordelen.

"Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistiek" - Benjamin Disraeli

over die rasta's nog effe.

Ik heb ooit een echte jamaicaanse rasta ontmoet en die had nog nooit geblowd.
Hij beaamde dat dat inderdaad vrij zeldzaam is.

Voor de rest heb ik honderden rasta's hier over de vloer gehad en allemaal even stoned.
Mij maakt het geen zak uit maar ga me nou niet vertellen dat de gemiddelde rasta liefhebber over het algemeen niet blowt.

Anders kun je toch niet naar die muziek luisteren8)

Origineel geplaatst door 6 trak
iemand die vorige week lid is geworden en dit aantal nu al heeft bereikt niet idd...

jij ketst mijn drift?

sorry hoor meneer de six het is een geintje :halleluja :halleluja vat het a.u.b. niet persoonlijk op ik heb het over meer als 5000
dus ..... niet over meer als 6483 :D gle gle gle

biertje ? six :biertje:

Gemmetje is een langharige bierdrinker.

(wacht, een vooroordeel mocht niet waar zijn :D)

Ehm....."het grootste deel van alle hardcore die uit wordt gebracht in 2004 is van het intelligente soort".

Echwel... of toch niet?

Echwel... of toch niet?

Gabbers zijn een 2.026.492 -ling die allemaal door dezelfde moeder gekleed worden...

Rap... it sucks, there's no music in it ...really....it's just niggaz talking! (Dela Soul!)

Drummers zijn de mensen die altijd bij muzikanten rondhangen!

Met een pil op is trance best te doen (understatement).

VJ's zijn mislukte DJ's en DJ's mislukte muzikanten.

....Bij sommige heb ik overigens wel m'n twijfels :)

Een significant deel van de synthforumpopulatie zwijgt over zijn affiniteit met synthesizers en aanverwante apparatuur bij meisjes.

Origineel geplaatst door Bartology
Een significant deel van de synthforumpopulatie zwijgt over zijn affiniteit met synthesizers en aanverwante apparatuur bij meisjes.

Da's geen vooroordeel: ik schaam me (ook) voor m'n hobby.. :D

Mijn "vooroordelen":

- Mensen die IDM à la Aphex Twin ècht mooi vinden, liegen.
- NL'se rappers die Engelse/Amerikaanse Rap-termen vertalen in 't Nederlands en ook te pas en te onpas gebruiken, zijn héél triest!!
- Leden die na 1 jaar onder de 1000 posts zitten, mogen niet zo vaak internetten van hun wederhelft. :D
- Optreden in een café heeft geen zin.

Origineel geplaatst door Bartology
ik niet, maar nou weet ik meteen hoe t komt dat ik vrijgezel ben :D

Nog een:

De DJ snapt geen hol van akkoorden en maakt alleen gebruik van door anderen bedachte beats en sounds. :dj:

muzikanten maken 's nachts de beste muziek omdat ze niet gestoord worden door hun vriendin (tenzij de studio op de slaapkamer zit uiteraard)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back