Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
je kan toch ook gewoon achteraf dingen moduleren? waarom moet alles op het moment zelf dan?Origineel geplaatst door Roel
omdat aftertouch op een keyboard een grote toegevoegde waarde heeft als je met 2 handen speelt!
omdat het fijn is om als je in je 1tje losgaat met een live gespeelde vette melodie om door middel van de druk op je toetsen een extra dimensie toe te voegenOrigineel geplaatst door 6 trak
je kan toch ook gewoon achteraf dingen moduleren? waarom moet alles op het moment zelf dan?

die kon ik zo snel niet vinden.Origineel geplaatst door chielos
al eens naar de novation remote 49 gekeken?
Origineel geplaatst door 6 trak
je kan toch ook gewoon achteraf dingen moduleren? waarom moet alles op het moment zelf dan?
|
Bericht door een moderator:
|
|
|

Suggestie: stuur er controller #1 (mod.) mee aan om met de spreekwoordelijke druk op de toets vibrato toe te voegen of wijs 'em negatief toe aan de pitchbend om er portamento mee te kunnen spelen.Origineel geplaatst door ka2
Waar gebruik je in godsnaam die aftertouch voor??? Ik maak best wel een tijdje muziek maar die aftertouch funktie is me toch nog steeds een raadsel.

je hebt toch 2 handen? en alles kun je netjes achter elkaar in je seq inspelen...Origineel geplaatst door Meinte37
Suggestie: stuur er controller #1 (mod.) mee aan om met de spreekwoordelijke druk op de toets vibrato toe te voegen of wijs 'em negatief toe aan de pitchbend om er portamento mee te kunnen spelen.![]()

Origineel geplaatst door Roel
roel vindt het spelen met aftertouch maar een fijne belevenis
)