Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu er dit jaar toch ook weer minder bezoekers zijn gekomen, is dit volgens mij het bewijs dat het daar dus niet aan gelegen heeft.
Origineel geplaatst door Chinetti
Ik denk dat ze een identiteitsprobleem hebben. Toen Pinkpop begon met het programeren van dance, kreeg ik sterk het idee dat ze bang waren voor concurentie van Lowlands, die alle genres op hun podia hadden. Ik ben geen festival bezoeker, ben wel een paar keer op Dynamo en één keer op Pinkpop geweest, maar het zou me niet verbazen als wanneer zich wat meer richt op een wat specifiekere doelgroep, ze weer onderscheidt kunnen maken in festival land.
Origineel geplaatst door Bass
Eeeh luister eens :
Je hebt Dance en dance natuurlijk,
Prodigy
Chemical Brothers
Underworld
Daft Punk
Leftfield
Audiobullys
of
DJ Tiesto
Ferry Korsten
Klubbheadz
DJ Jean
vul Top40 naam in...
wel even verschillend van elkaar...
Origineel geplaatst door Bass
Eeeh luister eens :
Je hebt Dance en dance natuurlijk,
Prodigy
Chemical Brothers
Underworld
Daft Punk
Leftfield
Audiobullys
of
DJ Tiesto
Ferry Korsten
Klubbheadz
DJ Jean
vul Top40 naam in...
wel even verschillend van elkaar...
Origineel geplaatst door Ahamay
Zo kan ook dus..
Alt-225
Origineel geplaatst door 6 trak
ik vond dave clarke trouwens ook niet echt wat... te simplistisch...
Origineel geplaatst door cirkelzaag
en ff over tiësto..ach.(is toch 'n sympathieke jongen?)..zijn optreden was alleen meer een gimmick....... dolf janssen kon 't na vijf minuten ook..
Origineel geplaatst door omc
Als Dolf Janssen met zijn overgangen net zo erg stottert als hij op radio 3 praat dan hoop ik maar dat we hem nooit horen draaien.![]()

Origineel geplaatst door pppeet
Kom op nou... De man doet zijn ding.. De halve wereld vindt dat top.. de andere helft is min of meer jaloers.. Stop nu eens met dit gezeik over anderen..
bla bla,...
jadee jadee ,...
Die sukkels.. hebben veel tijd om hier over na te denken maar presteren verder niets.. Oke.. ben ook nog zo sukkel.. maar heb wel respect voor wat anderen doen.....
respect enzo,...das een groot goed