Tiesto op Pinkpop

Tiesto op Pinkpop

• Gekeken, vond er NIKS AAN

Stemmen: 12 30,0%
  • niet gekeken, EXPRES NIET

Stemmen: 12 30,0%
  • Niet gekeken, maar had wel gewild

Stemmen: 9 22,5%
  • Gekeken, WAS GAAF

Stemmen: 7 17,5%

• Totaal aantal stemmers
    40
Nu er dit jaar toch ook weer minder bezoekers zijn gekomen, is dit volgens mij het bewijs dat het daar dus niet aan gelegen heeft.

Wat al eerder in deze thread is aangekaart is dat de programering niet al te sterk is. We hebben het hier wel over een festival voor een groot publiek en laten we eerlijk wezen, de meeste namen die daar stonden zijn niet echt overbekend.

Stond vandaag een stukje in de volkskrant dat ze moeite hebben met het boeken van de juiste namen en dat ze er over denken om de volgende keer een podium in te richten met oude namen van pinkpop.

De enige oplossing volgens mij is gewoon om er een echte knaller zoals metallica of red hot chilli peppers neer te zetten. Dat zou voor mij nog eens een reden om naar pinkpop te gaan.

Ik denk dat ze een identiteitsprobleem hebben. Toen Pinkpop begon met het programeren van dance, kreeg ik sterk het idee dat ze bang waren voor concurentie van Lowlands, die alle genres op hun podia hadden. Ik ben geen festival bezoeker, ben wel een paar keer op Dynamo en één keer op Pinkpop geweest, maar het zou me niet verbazen als wanneer zich wat meer richt op een wat specifiekere doelgroep, ze weer onderscheidt kunnen maken in festival land.

Origineel geplaatst door Chinetti
Ik denk dat ze een identiteitsprobleem hebben. Toen Pinkpop begon met het programeren van dance, kreeg ik sterk het idee dat ze bang waren voor concurentie van Lowlands, die alle genres op hun podia hadden. Ik ben geen festival bezoeker, ben wel een paar keer op Dynamo en één keer op Pinkpop geweest, maar het zou me niet verbazen als wanneer zich wat meer richt op een wat specifiekere doelgroep, ze weer onderscheidt kunnen maken in festival land.

Dit denk ik dus ook.
Enigzins dom gedacht van de pinkpoppers, want hoe kun je een meerdaags cultuurfestival nou als concurrent zien ? Lowlands heeft als identiteit dat er vanalles te zien/horen valt, het blijft niet beperkt tot alleen muziek. De programmeurs van pinkpop hebben waarschijnlijk gepoogd de zaak te "verbreden", wat ten koste gaat van de eigen identiteit.
Wat imo de identiteit van pinkpop is ? Tikje alto, lekker springen, drank, vieze camping, live-muziek met scheurende gitaren.
Zonder de waarde van dance of de kunsten van welke dj dan ook in twijfel te trekken, vind ik wel dat een dance-act of een dj niet op pinkpop thuis hoort. (behalve natuurlijk als de dance-act de setlist en speeltechniek een beetje aanpast aan het festival-idee, zoals faithless kan)

Eeeh luister eens :
Je hebt Dance en dance natuurlijk,

Prodigy
Chemical Brothers
Underworld
Daft Punk
Leftfield
Audiobullys

of

DJ Tiesto
Ferry Korsten
Klubbheadz
DJ Jean
vul Top40 naam in...

wel even verschillend van elkaar...

Origineel geplaatst door Bass
Eeeh luister eens :

Prodigy
Chemical Brothers
Underworld
Daft Punk
Leftfield
Audiobullys

of

DJ Tiesto
Ferry Korsten
Klubbheadz
DJ Jean
vul Top40 naam in...

je hebt natuurlijk ook smaak en smaak

nou komt die van ons aardig overeen hoor bas, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Origineel geplaatst door Bass
Eeeh luister eens :

Prodigy
Chemical Brothers
Underworld
Daft Punk
Leftfield
Audiobullys

of

DJ Tiesto
Ferry Korsten
Klubbheadz
DJ Jean
vul Top40 naam in...

Dat ben ik idd ook wel met je eens, ja...
Maar: tiesto is pop, dus hoort hij er nou thuis?
Ik vind van niet!

Je bovengenoemde namen hebben denk ik meer in de top40 gestaan dan je onderstaande namen, en in meer landen ook nogeens. Dus dat vind ik niet zo'n slimme vergelijking.

Origineel geplaatst door Ahamay
Zo kan ook dus..

Alt-225

Herzlichen Dank und........Tschüß!

Hervorragend,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door 6 trak

ik vond dave clarke trouwens ook niet echt wat... te simplistisch...

ja..dope beats en dan zo'n duf gebeuren op het podium, ga dan gewoon plaatjes draaien (ipv. tiësto) en probeer niet met een vinger "live" te zijn....

en ff over tiësto..ach.(is toch 'n sympathieke jongen?)..zijn optreden was alleen meer een gimmick....... dolf janssen kon 't na vijf minuten ook..

Origineel geplaatst door cirkelzaag
en ff over tiësto..ach.(is toch 'n sympathieke jongen?)..zijn optreden was alleen meer een gimmick....... dolf janssen kon 't na vijf minuten ook..

*Kuch Kuch* Dat is dus echt niet zo... Ik kan het niet waarderen dat hij niet live was, maar ik vind tiesto wel een goede D.J. Vond het alleen niks aan om hem daar te zien.

Als Dolf Janssen met zijn overgangen net zo erg stottert als hij op radio 3 praat dan hoop ik maar dat we hem nooit horen draaien. :)

Maar toch is het allemaal wel een beetje moeilijk te beoordelen of zijn act nou wel of niet goed was. Een lasershow op TV ziet er toch iets anders uit als je er midden in staat. Zelfde geldt eigenlijk voor een hele lichtshow.

Ennuh............ niet te vergeten, het gaat ook om de sfeer. Ik heb wel eens bij een bandje gestaan waar ik nog nooit van gehoord was en waarbij de verlichting en decoratie ook niet echt spannend te noemen was, maar die lui gingen er zo ontzetten voor dat het hele publiek stond te springen.

Origineel geplaatst door pppeet
Kom op nou... De man doet zijn ding.. De halve wereld vindt dat top.. de andere helft is min of meer jaloers.. Stop nu eens met dit gezeik over anderen..
bla bla,...
jadee jadee ,...
Die sukkels.. hebben veel tijd om hier over na te denken maar presteren verder niets.. Oke.. ben ook nog zo sukkel.. maar heb wel respect voor wat anderen doen.....

Heel nobel,... :engel: respect enzo,...das een groot goed
Maar wat vond je er nou van ??????
Of heb jij geen mening???

Mijn leven is compleet,.. ik ben niet jaloers,..heb wel een mening,.. en vond er geen reet aan!!

Enneeuuhhh,... een beetje slap ouwehoeren tussen t muziek maken door is ook onbetaalbaar :doei:

Back