Origineel geplaatst door 6 trak
wat ik wil zien op Pinkpop is iets vernieuwends en zo veel mogelijk live...
Vooral dat laatste, live, vind ik belangrijk op een festival. "vernieuwend" vind ik een subjectief begrip.
Hoewel ik best mee kan komen in het feit dat tiesto en z'n dj-vriendjes enorm populair zijn en dus een podium verdienen, horen ze toch echt niet op een popfestival thuis. Hun podium staat in biddinghuizen of in de amsterdam arena, dat van de livebands (voor mij part live acts) staat in Landgraaf.
Of staat the Rasmus dit jaar ook op mysteryland ??
Als de Sugababes live zingen, horen ze dus ook op een festival, of je er nou van houdt of niet. (noot: in Engeland zijn deze dametjes trouwens ware festival-diva's)
Aan de andere kant ben je als festivalganger natuurlijk overgeleverd aan de grillen van de programmeurs. Als zij bepalen dat er dit jaar een hoop zooi op het podium staat, heeft de festivalganger geen recht van zeiken, maar natuurlijk wel de vrije wil om weg te blijven en een ander festival te gaan zoeken.
Marillion is zo'n groep. Het oude Genesis ook
Tiesto dus. Tiesto is idd een DJ. Een plaatjes draaier. Mixt muziek die anderen maken gewoon aan elkaar met een crossfading en wat andere techniekjes wat niet wil zeggen dat hij die plaatjes gemaakt heeft. enkel de mix