Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door C738
Wat je nu krijgt is een identiteitsloos festival. Dit zou net zo iets zijn als het '10 days off' festival wat muse ook maar boekt.
Zie je innercity al voor je met metallica als een van de main acts? Of een nederlandstalig festival waar osdorp posse staat tussen frans bauer, marianne weber en de rest van de crème de la crème van smartlappenland?
-C-
Origineel geplaatst door Chinetti
Deed Lowlands in den beginnen niet dit soort dingen?
Origineel geplaatst door Chinetti
Deed Lowlands in den beginnen niet dit soort dingen?

Hehe de groene Club X sticker kwam ik anders tegen op alle modellen auto's denkbaar.Origineel geplaatst door gemmetje
Net zoals ik nog nooit een oud, gaar busje gezien heb met een Zodiac of Goldfinger-sticker achterop, heb ik ook nog nooit een CRX gezien met een Pinkpop-sticker achterop.

Origineel geplaatst door Catalunya
Of SugarPOP
Ik vind de Sugarbabes wel een goed concept, maar ook zij passen niet op Pinkpop
, dus het klopt eigenlijk allemaal wel
, of zijn jullie het niet met me eens?
]Origineel geplaatst door Bubbles
Ok, eigenlijk vind ik het ook geen muziek voor pinkpop, maar het is wel POPmuziek, dus het hoort er in principe wel thuis, ook al klinkt dat raar, en is het raar om te zeggen...![]()
]
Volgens mij slaat de POP van Pinkpop niet op popmuziek. Het is het logo van de pop en het is met pinksteren. Vandaar dus de roze pop. Dat het geassocieerd wordt met popmuziek kan ik inkomen, maar volgens mij klopt dit niet.
Origineel geplaatst door Bubbles
Pinkpop betekent volgens mij PINKSTER POP, het word namelijk gehouden tijdens pinksteren.
Dat logo is later gemaakt, een speelgoed popje met een rose jurkje, dus een POP met een PINK jurkje.
volgens mij heeft het dus weldegelijk te maken met popmuziek...
Haha natuurlijk is pinkpop een POPfestival, alleen, POP is natuurlijk een nogal breed en vaag begrip...Origineel geplaatst door Catalunya
]
Volgens mij slaat de POP van Pinkpop niet op popmuziek. Het is het logo van de pop en het is met pinksteren. Vandaar dus de roze pop. Dat het geassocieerd wordt met popmuziek kan ik inkomen, maar volgens mij klopt dit niet.
Ik ben daar 1 keer geweest en heb zat alternatieve bands gezien op het kleine podium. Neem Danzig (bestaan ze nog?). Wel veel cd's gemaakt, maar dat kon ik nou niet popmuziek noemen. Maar je kan gelijk hebben hoor, ik weet het niet.
Origineel geplaatst door Bubbles
dat is idd wel zo, maar wat is pinkpop nu??? Dat gaat toch over popmuziek??? Dat zijn tiesto en de sugarbabes zeker, dat valt niet te ontkennen... Just Be staat op een, Sugarbabes hebben ook wel eens op een gestaan, dus het klopt eigenlijk allemaal wel
, of zijn jullie het niet met me eens?
Ok, eigenlijk vind ik het ook geen muziek voor pinkpop, maar het is wel POPmuziek, dus het hoort er in principe wel thuis, ook al klinkt dat raar, en is het raar om te zeggen...![]()
Bubbles