This is a journey...

WOW.....

dat is nog eens gaaf gemaakt....
Ik vraag me vaak af: "waar houden mensen zich mee bezig". Maar als je zo'n grote compilatie van informatie ziet.....
Petje af...dan zie ik weer eens waar passie en hard werken tot kan leiden.

Ik kan nu moeilijk beoordelen of de informatie, analyses, stroomdiagrammen etc. een beetje kloppen naar mijn idee....
Maar dit vind ik echt gaaf gedaan!!!

(alleen jammer dat de muziek zo langzaam download....of ligt dat aan mijn verbinding op dit moment?)

deze link is al een keer langsgekomen.

ik ben alleen te lui / stoned / zielig / eskimo / klein / rood / visueel gefixeerd / onununu* om de correcte thread op te zoeken.

[* doorhalen wat niet van toepassing is]

hmmmmmm:

Rank one - airwave:
This is the musical equivalent of using big, obfuscating words in an effort to sound intelligent, but evryone knows you're just full of shit.

Ik vond het destijds wel een gaaf nummer........
Toch jammer dat ook zo'n prachtige site weer erg subjectief verslag doet van de verschillende muziek-stromingen.
Je hoeft het geen goede muziek te vinden maar wat mij betreft mag de verslaglegging in dit geval wel wat objectiever.

Als er nu stromingen zijn waar ik niet zoveel van af weet, kan ik de schrijvers van deze site al weer moeilijk serieus nemen, afgaande op hun eerdere subjectieve verslaggeving.

helaas....
Al blijft het mooi werk.

Back