Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

jij heeft een punt rule... mee eens dus... laten ze die muziek maar minder hard zetten!Origineel geplaatst door Roel
zoals al eerder gezegd, het slaat werkelijk nergens op:
eerst musici met oordoppen, daarna ook de geluidstechnici met oordoppen, en straks ook het publiek met oordoppen....
euh hallo, waar zijn we mee bezig!?
Origineel geplaatst door 6 trak
jij heeft een punt rule... mee eens dus... laten ze die muziek maar minder hard zetten!
ik zei... LATEN ZE DIE MUZIEK MAAR MINDER HARD ZETTEN...!!! ...ZET DIE OORDOPPEN EENS AF JOH!

Origineel geplaatst door Roel
zoals al eerder gezegd, het slaat werkelijk nergens op:
eerst musici met oordoppen, daarna ook de geluidstechnici met oordoppen, en straks ook het publiek met oordoppen....
euh hallo, waar zijn we mee bezig!?
HAIL ISPDR... HAIL ISPDR!Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
De meelijwekkende toestand van Domme Dikkerwordende Blanken & Meelopers,
die alles al hebben, en alleen maar ongelukkiger worden.
Binnenkort op de markt: blanco CD's met stilte (à € 19,95); of met anti-geluid (voor de helden met een
chronische pieptoon in de kop). Af te halen bij de K&O-arts.
Positieve armoede, de nieuwe trend; het geluk van tweedehands, geen valse nieuwaankoop-
verlossing.
Het ruisen van de bossen, een kabbelende beek, fluitende vogels (voor verslaafden desgewenst
voorzien van de Zielige Metronoom met het juiste aantal marcheer-BPM's).
Boem, boem, boem, pieuw, boem, boem, boem pieuw,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
De meelijwekkende toestand van Domme Dikkerwordende Blanken & Meelopers,
die alles al hebben, en alleen maar ongelukkiger worden.
Binnenkort op de markt: blanco CD's met stilte (à € 19,95); of met anti-geluid (voor de helden met een
chronische pieptoon in de kop). Af te halen bij de K&O-arts.
Positieve armoede, de nieuwe trend; het geluk van tweedehands, geen valse nieuwaankoop-
verlossing.
Het ruisen van de bossen, een kabbelende beek, fluitende vogels (voor verslaafden desgewenst
voorzien van de Zielige Metronoom met het juiste aantal marcheer-BPM's).
Boem, boem, boem, pieuw, boem, boem, boem pieuw,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door Zoidsity Als de mensen van zo'n campagne nu ECHT zo dedicated zijn, laten ze dan eerst maar eens zorgen voor GOEDE, professionele oordoppen van 1 of 2 tientjes ipv. 100-en euro's!! Dat houdt ook mensen wel eens tegen! [/B]

Origineel geplaatst door Chinetti
Mijn gehoor is goddank nog prima, ondanks jaren in clubs te hebben rondgehangen. Het zal vast wel toeval zijn, maar ik ben erg snel 'toon-moe': als muziek een tijd lang hard staat treed er bij mij een soort vermoeidheid op en loop ik weg, naar een plek waar ik de muziek nauwelijks of niet meer kan horen (waar ik vervolgens meestal in slaap val). Ik heb in mijn leven ook nog nooit een 'piep' in m'n oren gehad, waarschijnlijk was de toonmoeheid de piep te snel af... Desondanks ga ik me toch binnenkort van die oordoppen-op-maat aanschaffen, onder het motto 'better be safe then sorry'. Ik had trouwens gehoord dat harde muziek verslavend werkt?