Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door trancer
Kan hoe dan ook niks tegenop! ook de tr 909 niet.

inderdaad, zwaar overschat. wordt veel gebruikt dus dan moet je er ook maar een kopen?... want ik wil net zo klinken als....nou geweldig... sample een 909-kick in een akai s1000 en 't klinkt beter dan de 909 zelf....Origineel geplaatst door Nolet
De 909 is toch echt één van de meest overschatte drumcomputers vind ik persoonlijk. Echt totaal NIET bijzonder. De droge sound uit dat ding vind ik maar zwakjes. Je moet nog heel wat doen om het allemaal een beetje mooi rond en slamming te krijgen.
Ik heb de mijnes dan ook maar weer verkocht toen ik een desillusie rijker was.
maar ik ben prima tevreden met mijn vermona drm1. Ik krijg tot nu toe alles uit die bak wat ik wens zoals stampende 909-like, smeuige 808 kicks en hihats of een roland cr78...De DRM is tenopzichte van de 909 en klonen zwaar onderschat...de claps, rims, ride en andere dingen haal ik wel uit een sampler of de TR707. Voor zo'n €511 euro koop je een super analoge drumbak zonder klote menu's. Een echte TR808 is zeker iets wat ik zeker nog begeer, een jongensdroom, maar deze bak gaat ook dieperdandieperdandiep..........laaaaaag...... dik............ pieoeeeeeeeooooooooooohw.........