Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Re: Re: Meest slechte Films ooit

Re: Re: Re: Re: Re: Meest slechte Films ooit

Origineel geplaatst door Phantom
en dan ook nog dat klein manneke,ben z'n naam kwijt,gaat ie in de film naar vietnam om te vechten
hij had ook z'n vervelende trooper serie,hij heeft lang blond haar
en die armetierige zielepoot Seagal heeft ook wel eens een vrouw geslagen,heb ik gelezen,
iemand die een vrouw slaat vind ik een laffe hond

Ha! dit is ook wel geinig om op mezelf te reageren:ik weet het weer,het schiet me zonet te binnen:
Chuck Norris bedoelde ik dus,ook de films met Jean Claude Vandamme zijn magertjes:Z

Grease, Saturday night fever, Sound of music, West side story. Kortom: musicals! Films waarin men plotseling begint te zingen en te dansen:r

Slechtste film allertijden: ik zit te twijfelen tussen 1. "The English patient", 2. "Death in Venice" en 3. "The Blob".

Toelichting:
1. is een zeer saaie film die ik vaker heb proberen te zien maar waar ik altijd binnen een half uur bij in slaap val.
2. is een gezever over een homofiel die in Venetie aan het doodgaan is(he he, vandaar de titel).
3. is een gelatine pudding die achter mensen aangaat en ze opeet(horror?, eerder zo bizar dat het grappig wordt)

:doei:
Yoonchi

óf je vindt Steven Seagal geweldig óf je haat hem. Ik haatte hem eerst, maar ik vind hem nu geweldig :D

Een Seagal film die ook zeer de moeite waard is, is Under Siege. Die is echt wel spannend. Under Siege 2 is ook nog wel aardig. Ik zou zijn nieuwste films niet meer gaan kijken, hij heeft inmiddels een behoorlijke bierbuik en de gevechtsscenes slaan nergens meer op.

The horse whisperer, echt van die shit die je vriendin wil kijken maar dat je zelf liever met een biertje wat gaat aankutten achter je pc.......

btw echt een schijtkind in die film, ik wilde haar echt de nek omdraaien...

ANDERS MAAK JE EEN FILM OVER PAARDEN!!!!!

Origineel geplaatst door Keyzer Eric
Grease, Saturday night fever, Sound of music, West side story. Kortom: musicals! Films waarin men plotseling begint te zingen en te dansen:r

Ik zag laatst een musical aflevering van Scrubs (heeele gave comedyserie wat mij betreft!) en dat was echt behoorlijk goed gedaan!
Maar over het algemeen kunnen musicals mij ook niet bekoren.

Ik zag op een avond ooit twee ranzig slechte films:
-Medical academy (comedy): eerder eng slecht dan grappig
-The gate (horror): eerder grappig dan eng

Beide flims waren zo overduidelijk slecht dat ik nooit meer videofilms mocht uitzoeken van mijn vrienden :engel:

Origineel geplaatst door Abstrakkt
ANDERS MAAK JE EEN FILM OVER PAARDEN!!!!!

... ik zag anders laatst de film 'Seabiscuit', en die viel me enorm mee...
... voor een film over paarden die op Talpa werd uitgezonden.

Re: paarden

Re: paarden

'k zie gelukkig niet al te veel slechte films maarr toch...

mission impossible 2, 1 was nog wel te pruimen maar 2 is echt helemaaaal over de top. Ben tijdens deze film de bioscoop uitgezet omdat ik niet kon ophouden met lachen ..

dude, where is my car?, echt voor 13jarigen

erg slecht zijn ook de (cheech en chong films, heeel slecht geacteerd.. heeft wel enige cult waarde

ik zag er laatst een... met vinny jones, mwoah dan denk je... vet! kan niet anders... maar niet dus....
de titel is me helaas ontschoten en hij staat niet eens op imdb :S tenminste, niet onder vinnie jones... best raar

hier hebben jullie vast iets aan :D

Nee ik vond Titanic ook wel gaaf, lekker veel special effects en drama.
Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik 15/16 was toen ik die film keek :P

Gisteren bij toeval SAW 2 & 3 gezien. Was wel benieuwd naar deze films maar ik vond er geen moer aan eerlijk gezegd. Die irritante zgn. "intellectuele" motieven en symboliek in die films om het martelen en moorden te verklaren of zelfs goed te praten daar prikt iedereen doorheen - laat het dan achterwege :stupid

Dat niet alles aan een film altijd maar klopt is op zich geen ramp, maar deze films zitten zo boordevol onmogelijkheden en onlogica dat het (wat mij betreft) gewoon ondermijnend werkt. Eigenlijk is het niets meer dan een aantal losse scene's waarin mensen op de meest inventieve manieren worden gedood, dat is de enige reden waarom deze films gemaakt zijn. Het tussenliggende "verhaal" (nou ja....) slaat nergens op in ieder geval en boeit daardoor niet.

Het extreem schokkerige camerawerk is wat mij betreft ook achterhaald. Enkel en alleen maar om de verder fut- en inspiratieloze scenes nog wat dynamiek mee te geven.

Deel 1 heb ik nog niet gezien, zal vermoedelijk wel weer het beste deel zijn.

Ik heb de hoop op ooit nog eens een goede horrorfilm eigenlijk wel opgegeven :)

Nee ik vond Titanic ook wel gaaf, lekker veel special effects en drama.
Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik 15/16 was toen ik die film keek :P

Ok, dan... :erm:

Van die Disney films met über veel zang erin is ook om te kotsen. Zoetsappige zooi

Maar dat dan weer niet? :confused:

:D :D :D

Origineel geplaatst door Hooihuis
Gisteren bij toeval SAW 2 & 3 gezien. Was wel benieuwd naar deze films maar ik vond er geen moer aan eerlijk gezegd. Die irritante zgn. "intellectuele" motieven en symboliek in die films om het martelen en moorden te verklaren of zelfs goed te praten daar prikt iedereen doorheen - laat het dan achterwege :stupid

Dat niet alles aan een film altijd maar klopt is op zich geen ramp, maar deze films zitten zo boordevol onmogelijkheden en onlogica dat het (wat mij betreft) gewoon ondermijnend werkt. Eigenlijk is het niets meer dan een aantal losse scene's waarin mensen op de meest inventieve manieren worden gedood, dat is de enige reden waarom deze films gemaakt zijn. Het tussenliggende "verhaal" (nou ja....) slaat nergens op in ieder geval en boeit daardoor niet.

Het extreem schokkerige camerawerk is wat mij betreft ook achterhaald. Enkel en alleen maar om de verder fut- en inspiratieloze scenes nog wat dynamiek mee te geven.

Deel 1 heb ik nog niet gezien, zal vermoedelijk wel weer het beste deel zijn.

Ik heb de hoop op ooit nog eens een goede horrorfilm eigenlijk wel opgegeven :)

Ik heb deel 1 gezien en ik vond het acteerwerk simpelweg tenenkrommend :r Die ene gast zit er in die Robin Hood speelt in Robin Hood: Men in Tights, dat zegt wel wat over zijn acteervermogens denk ik. Verder vond ik het hele idee vooral slecht gejat van films als Seven, en heb ik hem geen moment eng gevonden. Waardeloze, overgewaardeerde film(s) als je het mij vraagt.

het beste kun je alle sequels en prequels gewoon ver links laten liggen tenzij ze als meerdere films zijn bedacht.

bijvoorbeeld:

cube -> hypercube = hyperslecht
PI -> PI 2 wil ik niet eens zien
matrix -> de andere matrixen zijn een variatie op een thema

zelfs LOTR word naar het einde toe gewoon vervelend slecht.

er is maar een vervolg film gemaakt die ook echt beter is:

terminator 2

ow en de alien films vind ik nog altijd strak...

Origineel geplaatst door brmzz
er is maar een vervolg film gemaakt die ook echt beter is:

terminator 2

100% mee eens 8)

Nou ja, ik vind "The Empire Strikes Back" ook beter dan Star Wars "A New Hope". Daarna is het helaas bergafwaarts gegaan.

hmmm

triple x nummer 2 met ice cube
the mask 2 = rotste film ooit
red sonja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back