Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door 6 trak
je wil het niet geloven maar toen ik de title zag van je thread zat ik dus ook zonder enige twijfel aan the matrix te denken... je was me al voor dus maar mijn volledige 100% support heb je! ...jeuz wat een scheit film idd...

wat een "BAD taste "das pas slecht ook in die tyd
mnga heb ik een stel thuis liggen vrij nieuwe oude zeg maar leuk kwazie allemaal ...
:D

foutje bedankt... :gaap:

Attachments

• bean.jpg
    bean.jpg
    25,5 KB · Bekeken: 94
Hoe ik het zie met films is: je hebt pretentieuze films die hun pretenties niet waar maken:
Matrix, V for Vendetta, Titanic etc

Je hebt pretentieloze films die meer waar maken dan hun pretenties:
Dead Wish 1, Steven Seagal in the Bronx, Dogma films

Ik neig altijd naar de laatste categorie omdat ik daar makkelijker sympathie voor op kan brengen.

Bericht door een moderator:
Leden wezen mij op politiek geladen afbeeldingen, die ik derhalve verwijderd heb.

filmpje ! van paul de leeuw is echt walgelijk. Zowieso is die hele kerel bij voorbaat al walgelijk...

Overgewaardeerd vind ik the gladiator. Had em na een half uur al afgezet, viel er echt bij in slaap en vond er geen hol aan...

Origineel geplaatst door Slipperman
Overgewaardeerd vind ik the gladiator. Had em na een half uur al afgezet, viel er echt bij in slaap en vond er geen hol aan...

Dat had ik nou ook, jammer alleen dat ik 'm in de bios gezien heb en slapen in de bios er niet echt uitzag. Het enige knappe aan de film waren de kostuums en de locaties, maar daarvoor kun je net zo goed carnaval gaan vieren.

Origineel geplaatst door gemmetje
Dat had ik nou ook, jammer alleen dat ik 'm in de bios gezien heb en slapen in de bios er niet echt uitzag. Het enige knappe aan de film waren de kostuums en de locaties, maar daarvoor kun je net zo goed carnaval gaan vieren.

HA ! Ik ben dus niet alleen gelukkig. Iedereen verklaart me voor gek maar de trailer zag er indrukwekkender uit en leuker dan dat de film feitelijk was...

Ik heb laatst Shrek gezien, maar ik kon niet echt ontdekken wat zo geweldig aan die film moet zijn :confused:

Origineel geplaatst door 6 trak
Shrek 1 was wel geinig, 2 stukken minder en 3 is dus helemaal nix meer? :erm:
Ik bedoel Shrek 1

Pocahontas met die "unforgettable blonde bink" en een of andere "inheemse schone".... wat een bagger.
(Niet de inheemse schone en de plaatjes zijn prima ;) )

Maar "Dood Eind" mag ook wel in het rijtje.

"A Sound of Thunder" is ook ontzettend taai. Het productiebedrijf ging halverwege de productie failliet en dat zie je vooral terug aan de computeranimaties. In één scene lag ik werkelijk dubbel van het lachen. Je zag twee mensen wandelen door een zeer, zeer bagger gemaakte computer geanimeerde stad. Maar je kon duidelijk zien dat de acteurs niet liepen, maar slechts deden alsof voor een blauw scherm, want ze tilden alleen hun benen omhoog zonder echt een stap te zetten :dubbel:

OH, en Transformers de film is ook een walgelijke abominatie en verkrachting van jeugdsentiment! :(

Origineel geplaatst door Renze
OH, en Transformers de film is ook een walgelijke abominatie en verkrachting van jeugdsentiment! :(
mwhoaaa de tekenfilm vind ik acheraf ook niet zo super... beelden in stapjes, knallen schieten boem boem bad guy/good guy...
maar idd, al die remakes zijn vaak 1 pot nat en vaak niet leuk...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back