Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door demian
Ik probeer een verhouding populariteitvandefilm/persoonlijkkijkplezier te hanteren en dan kom ik uit op : The Usual Suspects.. ! echt niks aan gewoon ..

:erm: ... Wat kunne smaken toch verschillen... Die film is schitterend! :biertje: (Del toro en Kevin Spacey in 1 film... Kan haast niet beter.)

Smaken verschillen idd......ik vond "The Matrix" erg cool....al zijn deel 2 en 3 niet zo goed als deel 1....
Wel heel vette muziek in alle delen...

"The Usual suspects" is gewoon een heel goede film.....net als bij "the Matrix" zijn er veel mensen die het verhaal niet snappen en het daarom maar afdoen als een slechte film...;) :D

En bij Jim Carrey films moet je geen hoogstandjes verwachten,gewoon verstand op nul en lachen...

Wat ik echt slechte films vond ; Titanic :r ...Pearl Harbour :kont: ...Blair Witch Project :gaap:

The avengers: ik heb nog nooit zo'n slechte film in de bioscoop gezien waarbij ik halverwege serieus overwogen heb om in de pauze de bioscoop te verlaten.

The Hulk: het verhaal is helemaal om zijn grootje geholpen door er supersnel doorheen te gaan. Verder loopt het verhaal ook voor geen meter. De laatste drie kwartier met alleen maar actie zijn wel goed.

Over Blair Witch Project zijn al genoeg discussies geweest en het is gewoon
hoe ruimdenkend je zelf bent ingesteld om naar deze wil te kijken .

Wat mij betreft zijn alle Nederlandse speelfilms slecht op Karakter en
de Aanslag na.

Origineel geplaatst door Digimod

de Aanslag na.

mwa, amsterdammed en schatjes hebben wel wat. Ciske de Rat vondt ik vroeger
ook wel te pruimen.

ik ben momenteel "Badi" aan het kijken... een turkse remake van ET uit 76... echt een aanrader ... gewldige special FX!!!
het is wel nodig om af en toe een pauze te nemen om ff het synthforum te checken ofzo... in 1 zit uitzitten is toch echt te moeilijk :D

plaatje:

Attachments

• 20319.jpg
    20319.jpg
    12,7 KB · Bekeken: 96
Origineel geplaatst door Digimod

de Aanslag na.

Vond van God Los ook wel een goeie.

Origineel geplaatst door metatron
Vond van God Los ook wel een goeie.

Man.....FLODDER!!!!! Beste nederlansche filmprent ooit gemaakt! Befaamd in het buitenland ook....ooit een paar Ausrtaltiërs in een pub in Sydney een ijzersterke imitatie van ma Flodder zien doen...

man man man the usual suspects een slechte film :confused:
wat een vreselijke miskwalificatie!

maar goed...ik vind Cube echt ruk, compleet waardeloos....maar toch zijn er mensen die 'm nog goed vinden ook...tssss....

het eerste deel van the Matrix vind ik vet, het tweede deel vind ik nog net het kijken waard maar deel 3....ik vond het huilen met de pet op, maar ik begreep er dan ook helemaal niks van

oh ja, dat ik films als Titanic ook bagger vind hoef ik niet gaan te vertellen he, dat begrijpen jullie zo wel hoop ik

Origineel geplaatst door koediman
ik ben momenteel "Badi" aan het kijken... een turkse remake van ET uit 76... echt een aanrader ... gewldige special FX!!!
het is wel nodig om af en toe een pauze te nemen om ff het synthforum te checken ofzo... in 1 zit uitzitten is toch echt te moeilijk :D

euh, hoe kan dat dan..

ET is uit 82.. :D Was de regisseur helderziend?

Origineel geplaatst door Nolet
Man.....FLODDER!!!!! Beste nederlansche filmprent ooit gemaakt! Befaamd in het buitenland ook....ooit een paar Ausrtaltiërs in een pub in Sydney een ijzersterke imitatie van ma Flodder zien doen...

"Maar buurman, wat doet u nu?". Gedurende die zomer op de basisschool -de- one-liner die iedereen kon laten rollen.

Tja, tegenwoordig heb je de Tokkies... maar een lekkere blonde dochter erbij, ho maar :bekdicht:.

Wat ik ook ene echte zaadfilm vond : The Sixth Sense .. boring boring ..

En bijna alle films van of met Clint Eastwood ná zijn 'western- en Dirty Harry periode' (want die films zijn weer wel geweldig)

Origineel geplaatst door Arv
euh, hoe kan dat dan..

ET is uit 82.. :D Was de regisseur helderziend?

misschien heeft spielberg wel deze film nageaapt ipv andersom! :o: :D

ik zie nou ook dat op sommige sites het jaartal op 83 staat, maar andere sites zeggen 76... hij ziet er iig flink oud uit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back