Meest slechte Films ooit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zo'n beetje alles met Jean kloot van damned.
Een leuke slecht gemaakte film is Plan 9 from outer space die is zo slecht dat het weer leuk wordt.
Robot man is ook goed bagger:)

okeoke .. ik ga The Usual Suspects nog een keer kijken .. :D

andere bud film : The Mummy .. bléh...(en Tomp Raider.. bléh )

The Quest - met Jean Claude van Damme, deed alles zelf in de film, verhaal, regie en hoofdrol en de film was er ook naar....

Nog een topper: Coyote Ugly!
Costa.... Blue Lagoon...Exorcist 2...

Alles met Richard Gere....

The Beach...He-Man...Rocky 5...Dr Dolittle...

Alle film met op de poster/omslag "van de makers van..."

en in tot de vergetelheid veel andere flicks....

Show time met Eddy Murphy en Robert de Niro Jezus wat een troep zeg.
Euh Twins, Pretty Woman, Underworld, Stuart Little, Scream, eigenlijk te veel om op te noemen.

Zo ook die vage film met Fat ass Lopez, eigenlijk al haar films, behalve money train had ze een kleine rol in.

-true lies: slechte schwarzenegger film waarin hij voor de zoveelste keer een one man army speelt.
Het begint al in het begin van de film hoe hij op een paard een motor bij weet te houden. Erg knap. Ik wil ook wel een keer geinjecteerd worden met dat spul wat dat paard gekregen heeft. 8D

-Indiana Jones deel 3 (das toch die met Sean Connery?): Deze film hangt van de toevalligheden aan elkaar. Plus dat stukje in die tank met de rondketsende kogel is ook errug nep. Entertainment voor op kinderfeestjes en in de TV kamer van een bejaardencentrum, meer vind ik het niet. Indiana jones and the holy grail is nog wel een okay film (die zag ik toen ik de kinderfeestjes leeftijd had.)

Voor de rest mag ik heel graag jaren 80 B-films kijken. Deze films hebben een iets minder standaard verhaal meestal.
Ik heb het meisje-wordt-gevangen-held-redt-meisje-held-n**kt-meisje verhaal inmiddels zo vaak gezien dat ik er echt flauw van ben. Bijna alle populaire bioscoop films lijken gebaseerd te zijn op het romeo en julia verhaal.
Meestal heb ik na een kwartier al door hoe het in elkaar zit. Dat is geen gave, dat is een vloek.:(

Terugkomend op de B-films: De acteurs komen niet van de goodlooking-actor-breeding-farm en zetten eigenlijk een personage overtuigender neer. En ik vind het ook heerlijk als op 2/3e van de film de hoofdpersoon afgeknald wordt (to live and die in LA is een mooi voorbeeld hiervan (sorry dat ik de clou verklets)).
Okay, af en toe zie je de regisseur ergens door het beeld kruipen of een microfoon boven in beeld bungelen, maar dat is juist gaaf!

-C-

Origineel geplaatst door sander
Nauw ik vondt de vrouwelijke hoofdrol speelster toendertijd wel de moeite waard 8)

Wel lachen dat al die lekkere meiden uit de begin jaren 80 en eind jaren 70 nu vaak van die uitgedijde moekes zijn.
*grinnik*

-C-

deze vond ik "toen" ook leuk,
maar nu weet ik het niet meer zo.....:D

Attachments

• weird_science.jpg
    weird_science.jpg
    57,9 KB · Bekeken: 88
Desperado
wat een ballen film zeg...
exploderende boeken en gitaar kisten waar rakketen uitkomen zo groot als kernrakketten.

Origineel geplaatst door C738

-Indiana Jones deel 3 (das toch die met Sean Connery?): Deze film hangt van de toevalligheden aan elkaar. Plus dat stukje in die tank met de rondketsende kogel is ook errug nep. Entertainment voor op kinderfeestjes en in de TV kamer van een bejaardencentrum, meer vind ik het niet. Indiana jones and the holy grail is nog wel een okay film (die zag ik toen ik de kinderfeestjes leeftijd had.)

-C-

:confused: Uhm, dat is dezelfde film, althans in deel 3 gaan ze op zoek naar de holy grail. :confused:

laatste slechte film die ik onlangs zag was "Once upon a time in Mexico"
Helemaal uitgekeken omdat ik niet kon geloven dat het zo boring was.

Origineel geplaatst door Camiel Toe
:confused: Uhm, dat is dezelfde film, althans in deel 3 gaan ze op zoek naar de holy grail. :confused:

Raiders of the lost arc? bedoel ik. Sorry

-C-

Origineel geplaatst door sander
Pretty Woman dus ook?
Nauw ik vondt de vrouwelijke hoofdrol speelster toendertijd wel de moeite waard 8)

Is toch smerig....die vieze Richard Gere is er overheen geweest...ach ze was dan ook een hoer in die film en ze deed alles wat de "hoerencode" verbood. maaruh...ook Pretty Woman is slecht....

net als de ultieme chickflick... Dirty Dancing :r

Origineel geplaatst door Errol
laatste slechte film die ik onlangs zag was "Once upon a time in Mexico"
Helemaal uitgekeken omdat ik niet kon geloven dat het zo boring was.

:stupid Die film is de max! Hij is zo opgefikt en overdreven dat ie goed wordt. OPt laatste als Johnny Depps' ogen eruit zijn en ie iedereen aan flarden schiet me een begeleider... SChitterend gewoon!! :)
Desperado, El mariachi en Once upon a tim in Mexico zijn goede films.

Origineel geplaatst door cns
Show time met Eddy Murphy en Robert de Niro Jezus wat een troep zeg.
Euh Twins, Pretty Woman, Underworld, Stuart Little, Scream, eigenlijk te veel om op te noemen.

Zo ook die vage film met Fat ass Lopez, eigenlijk al haar films, behalve money train had ze een kleine rol in.

Showtime valt best mee! ;) Soms wel gieren! (En Scream is ook een goede, Pretty woman en Twins ook .. 8o) )
Maar idd, zowat alle films met knappe Jennifer zijn bucht! (omdat ze gewoonweg amper kan acteren... ze boekt wel vooruitgang tegenover vroeger :W ) Hoewel 'Out of sight' (ook met Lopez) wél een goede film is! Moet je maar ns zien. Don Cheadle speelt hier een super-rolletje in! :)

Julia Roberts vind ik vies. Nee, geef mij maar de goddelijke Salma Hayek, zij is al voldoende reden om naar Desperado te kijken (en om ze nog meer te bewonderen zie de dansscene in From Dusk Til Dawn :{)

De laatste vreselijke B film die ik me van tv herinner is BEOWULF en die was echt ultiem slecht, met rotkop Christopher Lambert in de hoofdrol.
Laatste biosfilm waar ik me het meest aan geergerd heb is Bad Boys 2 :r

Origineel geplaatst door ikke
:stupid Die film is de max! Hij is zo opgefikt en overdreven dat ie goed wordt. OPt laatste als Johnny Depps' ogen eruit zijn en ie iedereen aan flarden schiet me een begeleider... SChitterend gewoon!! :)
Desperado, El mariachi en Once upon a tim in Mexico zijn goede films.

En ook mooi dat ie daar midden in op de straat de rechterhand van de president aanspreekt met een groot C.I.A. t-shirt aan, prachtig.

Origineel geplaatst door ikke
:stupid Die film is de max! Hij is zo opgefikt en overdreven dat ie goed wordt. Desperado, El mariachi en Once upon a tim in Mexico zijn goede films.

foutje, maar opgefikt is die nou net niet. Daarvoor is de film helaas te slecht gesneden. dat zou je bijv. van killbil wel kunnen zeggen.
en de 1e 2 films verschillen behoorlijk met de once upon a time in mechicho.

ik zie buiten de acteurs echt geen overeenkomsten.

Origineel geplaatst door demian
Wat ik ook ene echte zaadfilm vond : The Sixth Sense .. boring boring ..

En bijna alle films van of met Clint Eastwood ná zijn 'western- en Dirty Harry periode' (want die films zijn weer wel geweldig)

The Sixth Sense :halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back