heb ik het fout of hoe zit dat?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Don Borito

Fantasie lid
:)

Wat mij opvalt is, dat er meer heren bezig zijn met studio composen en dan ook voornamelijk browsen op sites als deze..

Ik zie zo weinig dames.... waar zou dat aan liggen?

Zijn dames misschien tochwat practischer ingesteld en daardoor wat handiger hun eigen manier te vinden om oplossingen te zoeken?... of??? laten ze wanneer ze echt problemen krijgen een van de studio boyzzz er naar kijken en eventueel oplossen??

Ik weet dat er dames zijn die ook veel met studio gear bezig zijn... maar ik zie ze (bijna) nooit posten...

:confused:

of zijn ze gewoon toch dat tikkeltje inteligenter dan de heren wellicht? :D

haha

haha

Origineel geplaatst door Mikula
Ik denk dat het testosterongehalte ons de das omdoet 8o).

en ze zijn wat beter in het omgaan met dingen aanschaffen die ze ook echt kunnen gebruiken wellicht...

Re: haha

Re: haha

Origineel geplaatst door Don Borito
en ze zijn wat beter in het omgaan met dingen aanschaffen die ze ook echt kunnen gebruiken wellicht...

Heb jij enig idee hoe lang mijn ex haar 20 paar schoenen onaangeraakt in de gangkast had staan?? :kont:.
Ze wist alleen hoe je ze moest neerzetten 8).

Ze gingen wel lang mee ja, dat is dan wel weer zo :o:.

Ik denk dat hier op SF toch ook een groot deel een beetje aan het nerden is met synths. Nerden is een typisch mannelijke bezigheid.

(nerden in deze context niet persee als iets negatiefs zien dus!)

Open Armen..

Open Armen..

Tja.. er zijn wel een paar dames op de site. Ik herinner me er nog wel een die echt overladen werd met aandacht :D ..

Niettemin zijn dames/vrouwen/meissies natuurlijk van harte welkom.. laat dat duidelijk zijn :)

Origineel geplaatst door bikkel
Ik denk dat hier op SF toch ook een groot deel een beetje aan het nerden is met synths. Nerden is een typisch mannelijke bezigheid.

(nerden in deze context niet persee als iets negatiefs zien dus!)

8o) tja... wat ik al zeg... vrouwen zijn zich er veel meer van bewust wat ze doen ik de muziek... en mannen rotzooien wat meer aan.... ik de hoop het het vijfde wiel van een wagen uit te vinden op muziek gebied... lol

Mijn vrouw vindt muziek en synths programmeren maken hartstikke leuk, maar al dat gedoe op internet boeit haar niet.
"Als er iets interessants is, dan hoor ik het wel van je" zegt ze, terwijl ik mijn tijd verdoe achter de pc en zij lekker zit te spelen :D

groet

Tom

Vrouwen stellen de juiste prioriteiten tussen muziek maken en i-net..

:stupid Stupid me!!

Laat nou net het geval zijn dat vrouwen meer chatten en emailen dan mannen.
Dus da's ook maar relatief.

Dat er weinig interessen qua synths is maakt toch niets uit? Niets moet hoor. En het is ook niet zo dat vrouwen qua synths dommer zijn of zo maar de kans dat het ze interesseert zal wel minder zijn. Dat dit in andere landen andere verhoudingen heeft heeft volgens mij vermoedelijk met de cultuur te maken. En op dat punt kan het SF wel wat van betekenis zijn voor de nederlandse/belgische synthliefhebsters.

Alleen denk ik dat een ladies meeting een kleine opkomst zal hebben. Maar dat mogen de dames zelf uitmaken. Als wij maar de foto's van de synths te zien krijgen. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back