Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Ja, Werkend :D

Hij geeft geluid, Alle knobs/faders/switches werken!

Een natuurtalent als verkoper van tweedehandswagens, dat wel! :D

Ik zit nog te wachten tot ooit die echte superdemegadeal langskomt...Geen rommelmarkt of kringloopwinkel is veilig. ;) Maar voorlopig blijft het bij wachten...

200 eurie voor dit pakketje:

- JX3P in vlekkeloze staat
- mooie flightcase voor de JX3P
- 150W keyboardversterker

ik vond dat toch een behoorlijk mooie deal!

hhm ik patser even mee :S
een korg minipops 120 als nieuw in doos 80,-
en een baldwin synthasound voor 100,-

allebei erg leuk natuurlijk!
helaas de korg verkocht voor 100,- aan ene leo (ook wel kozz) in belgie verkocht. heb ik spijt van gekregen, de volgende dag stond ie voor 400,- op zn internetwinkel. KUT!
de baldwin opgepoetst en jaren later weer verkocht voor 120,- aan iemand die m echt te gek vond. jammer natuurlijk maar nooit spijt van gehad...

moraal: je deal kan nog zo mooi zijn maar zoals leo in het begin van deze thread al zei de mooiste deals zijn als iemand anders er ook blij mee is...
(leo is niet leo van mn korgje, heb ik al eens nagevraagd)

Maandje geleden nog een Mint condition Mutronics Mutator met midi gekocht voor 300 Euro. Liep toevallig langs een cash converter in Londen. Hij stond daar tussen de koelkasten, magnetrons en stofzuigers

Dat is een steal deal!!!!!! goed geregeld!!!!

mijn MS-20 kostte me niks. ik vond hem op straat bij de vuilnis staan...twee maanden geleden....
maar ja, dat is weer niet echt een deal. of misschien wel, ..een deal met het geluk, het toeval, het lot! :-)

dat was echt een klap eens in je handjes moment!!!

Heb een tijdje terug een Roland gitaar synth met gitaar gekocht, zaten wat andere spullen bij etc...een set spullen van een man die naar de USA ging emigreren...enfin...loop ik de deur uit zegt ie ho wacht even neem die doos ook mee, zitten nog wat rommeltjes is...Ik met lichte tegenzin "ok is goed"

Uit deze doos kwam een mint TB303 en voor 1250 eu aan vintage gitaar pedalen.

woehoeeeeee

haha een !mint! korg 700 in de kroeg gekocht voor 50,- van iemand die dat geld nodig had om bier te kopen... misschien wel oneerlijk. en mijn bovengenoemde deal met meneer kozz vond ik aardig oneerlijk. zeker omdat hij deed vermoeden dat ie echt op zoek was naar dat ding.

Mijn beste deal is;

Yamaha DJX1 - Gratis (normaal 100 euro)
Phonic MM1705 - Gratis (Normaal 150 - 175 euro geloof ik)
Korg ER-1 - 150 euro (150 euro is goede prijs soms vragen mensen er 250 voor maar dat is bullshit)
Een goede microfoon (weet het merk niet meer) - Gratis (Normaal 150 euro)

Back