Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

een MC-505 die half jaar oud was van een DJ die er niet mee om kon gaan voor 1200 gulden... in een zeeeer goede staat!

Beste deal ooit: TB-303 voor 300 piek inclusief ALLE accessoires en supernetjes. :okdan:

Op de tweede plaats komt de ruil die ik met gister met BCA303 heb gedaan:

Hij Akai VX600, ik een TR-707, TR-808 en een DX100 :okdan:

gratis (!) Korg 800DV en 100 gulden voor een Korg MS-02 interface

:)

Origineel geplaatst door crx303
Beste deal ooit: TB-303 voor 300 piek inclusief ALLE accessoires en supernetjes. :okdan:

Op de tweede plaats komt de ruil die ik met gister met BCA303 heb gedaan:

Hij Akai VX600, ik een TR-707, TR-808 en een DX100 :okdan:

Jij blij, ik blij :okdan:

In goede staat verkerende DX7 gehad van een vriend van me. Hij deed er niks meer mee dus... lijkt mij de beste deal ooit! :)

thnx to silentsilvers ;)

Origineel geplaatst door ><i
me beste is toch me nieuwe motu kaartje, 24i core system... 850 eurootjes... nieuw!
leuke kaart, nieuw?? :) bedoel je 2e-hands-nieuw of uit-de-winkel-nieuw? want dan heb je zo'n dikke 1200 gulden korting gehad. da's nie mis

van een distributeur in amerika

van een distributeur in amerika

Origineel geplaatst door Sander02

leuke kaart, nieuw?? :) bedoel je 2e-hands-nieuw of uit-de-winkel-nieuw? want dan heb je zo'n dikke 1200 gulden korting gehad. da's nie mis

Nouveau!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kocht afgelopen weekend een SDS-8 voor een heel zacht prijsje. Dat was al een mazzeltje op zich. Dat ding zit ingebouwd in een flightcase, en ze heben alle in en uitgangen en de stroomkabel van dat apparaat bovenin de flightcase gemaakt. Zag er op zich niet echt profesioneel uit. Dus ik dacht bij mezelf : ik zal eerst dat ding eens openmaken voordat ik de stekker er in stop en een geweldige kortsluiting veroorzaak. Toen ik die kist dus openmaakte kwamen er nog eens twee Digisounsd Ted modules te voorschijn. Dat was dus wel een leuke bonus.

ik heb mijn korg triton 300 € betaald
gekocht van een marokaan die hem op z'n strijkplank had staan

... en het rijmt nog ook

een e-mu vintage keys voor 275 euro, en toen kreeg ik er een solina string ensemble min of meer gratis bij. stond toch een beetje in de kelder te verschimmelen...

een kawai k1m - voor 125 piek. een nord micromod laatst voor 385 - (weet niet of dat 'goed' is, zeker nu ik er een nieuwe voor 375 zie staan, en er voor 400 op marktplaats rondgaan, maar bij thomann en andere duitse zaken zijn ze omhoog -geschoten-. ben er in ieder geval zo gelukkig als een kind mee.

een q rack toen die omlaag kelderde bij spieker & pulch.

en een drumstation voor 500 piek. dawas'd.

Een jaar oude Technics SL1210 MK2 met tegen de 120 platen (waaronder veel hardcore-classics) voor 450 euro

Origineel geplaatst door crx303
Alleen die chordwheel is al 300 piek waard... Mazzelaar!

eerst dus een Korg 800DV, en nu een Jomox Airbase voor NOP. life is sweet :)

Back