Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Afgelopen jaar heb ik deze fijne aankopen kunnen doen

- 1 Ensoniq DP4 voor 250 euro
- 2 Solina String Ensembles voor 200 euro als nieuw bij the house of music in dordrecht
- 1 DBX 166XL Compressor bij Hakkerts uitverkoop voor 150 euro
- 1 Focusrite Compounder voor 250 euro via marktplaats

Die solina's en DBX compressor heb ik danzij tips op dit forum verkregen!

2 maandjes geleden een Roland SH-101 in nieuwstaat voor 250 euro :)

Ik dat ding proberen, lekker freaken, zegt die gast opeens "ja stop nou maar, straks wil ik em niet meer wegdoen" :P

hij had ook nog een polysix met zwaar vervuild toetsenbord staan, meer toetsen deden het niet dan wel. Kon ik voor dezelfde prijs meenemen, toch maar niet gedaan. 8o)

Re: Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Origineel geplaatst door Vizion
Ik kocht zelf pasgeleden een Aphex Dominator 2 (limiter) voor €100, kwam er later achter dat het apparaat nieuw €2000 kostte.

E. 2000,- ???? voor een aphex.

Kwist niet dat die zo duur waren.

TB-303 in perfecte staat, van Emmanuel Top (bekend van o.m. BBE, Plexus, etc...), incl. zijn originele hoes (een grijs tasje).

Voor $450 (18.000 vroegere BEF) !!

Re: Re: Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Re: Re: Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Origineel geplaatst door Errol
E. 2000,- ???? voor een aphex.

Kwist niet dat die zo duur waren.

1000 Euro nieuw kosten ze maar 100E blijft een wereld prijs.

Re: Re: Re: Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Re: Re: Re: Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Origineel geplaatst door Grooveron
1000 Euro nieuw kosten ze maar 100E blijft een wereld prijs.

't Is nu zo'n anderhalf jaar geleden; de prijs had ik opgevraagd bij Morel muziek
toen ik daar was.
Ik schrok toen ik de prijs zag in de catalogus, die lag echt rond de 2000 euro toen.
Maar goed ben nog steeds blij dat ik er zo weinig voor betaald heb..:D

Origineel geplaatst door Errol
tascam M3500 voor E. 1200,-

hele goeie prijs denk ik. hehehehe8o)
:o: had die gast er soms nog eentje te koop, Errol ?

Nog een goede deal van enige tijd geleden:

3 modules van Electrix: de MoFx, de Warp en de Filterfactory voor 99 dollar per stuk. Was een amerikaans webbedrijf met een ontzettende uitverkoop, ze leverden allen in de US. Een vriend in New York laten bestellen, en door hem door laten sturen naar NL. Nog wat verzendkosten erbij en invoerrechten en vervolgens voor zo'n 500 euro deze drie doosjes (die ook gewoon op 220V bleken te werken).

Grtz,
Jeroen

Klein jaartje terug een mooie Elka Synthex met midi voor 1100 euro. De joystick was wel kapot maar dat was in een paar dagen gemaakt.

een tijdje terug een in zeer goede staat verkerende MS 10 voor 200 euro 8) vroeger ooit een TB 303 voor 895 piek.Rhythm Ace voor 5 euro ;)

even lekker geshagt met een een mooie rijpe vrouw van 45 jaar en kreeg er nog een gratis mondharmonica bovenop 8D

Een Roland DEP-3 plus een DEP-5, samen voor 165 euri.

Als ik de vraagprijzen links en rechts zie dan heb ik echt een superdeal gemaakt, ook gezien dat beide apparaten technisch en optisch in zeer goede staat verkeren....

:)

Korg MS-10 voor 125 € (weer verkocht)
Juno 106 voor 80 € (met kapotte stem en optisch 90% )

Back