Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Origineel geplaatst door Riekoes
Dat is een goeie deal zeg. Is alles nog een beetje in goeie staat ook of is het afgeragde meuk?

Nope, niks afgeragd. Het was een liefhebber zoals ik :D dus het wordt/werd keurig onderhouden.

puntgave rm1x voor €200,-

hij zei: "ja ik zie hem overal voor 350,-... krijg jij hem voor 200,- met manual. kom je hem ophalen, kijken we gelijk even het liveconcert van peter gabriel en drinken we een bakkie..."

kijk, dat zijn de deals :)

deal ert

deal ert

- een arp avatar voo 400 eu opgehaald in topje van friesland ,...
en omdat die synth bij een correcte volgende eigenaar terecht kwam
heb ik hen voor 800 maar weer verkocht 2 weken later
[:D :halleluja 2 daniel ; legowelt

vergat wat

vergat wat

ik vergat wat
dit moet wel mn beste deal ooi t zijn want de meeste spullen heb ik nog ,....& ze rocken nog elke dag
een seq pro one en een system 100 101+sequencer 104 voor resp....uuuuh
hij wilde 900 voor de pro 1 en 1500 voor de syt 101+104 samen voor 2400 [piekenwel te verstaan ]
oja w hebben een juno 106 ingeruildt,.. ...dus ging dr weer 600 af
die kerel kreeg geen fatsoenlijk geluid uit zn syst 100 zei die ,..hihihi bosje patchjes erbij gehad

heel stom die vriend van mij heeft zn 104 weer verkocht voor 700 [piek]AAAAAAAAAAAAAAArg

dus deze mono-jongens gaan nooit meer weg
niet alleen qa cash maar vanwege de suburb-klankjahoor :stupid
ik denk dat dit dit aardige ok monosynths zijn die enorme value 4 money leveren ,...
ik hoef geen mini,....
doe dan maar twee x se-1x:z

beste deal. tja. mijn micro modulair geruilt voor een sh-101. En let wel, dat was toen er hier 5 van die rode krengen te koop stonden (zag ze hier op zelf voor iets van 175 uiteindelijk).

eigenlijk..........

eigenlijk..........

Eigenlijk geen 1!!8o)

Ik rip alle forumleden hier namelijk!!8o) :dubbel:

Mijn aankoop van de Yamaha CS50(in mint staat!)
:okdan:

Mijn Micro Modular voor 300 €. Is heel vlot verlopen, en is zelfs met prior in 2 dagen hier gekomen. Zo moet het gaan! :okdan:

tja, mijn beste deal heb ik eigenlijk nooit gemaakt. Had toen het geld niet.

een OB 4 voice (incl. de programmer) voor 3000 ouderwetse guldentjes..... :stupid

Heb een Mackie CR1604, een Tascam ATR 62 (grote profi 1/4 tape montage bak) en een 160 cm hoge audio 19" rack gekregen van mn oude werk .. :D

Lijkt me een erg mooie deal .. hehe.

Als alles goed gaat heb ik zojuist m'n beste deal ooit gesloten.Ik op ebay de veiling van een airbase gewonnen. Voor 252 euro!
Moest mijn blijdschap even kwijt.

Een paar jaar terug hielp ik mijn vader met het uitmesten van de zolder die echt compleet bezaaid lag met oude zooi (m'n vader is er zo een die niks wil weggooien). Na een uurtje opruimen viel mijn oog op een toetsenbord. Ik kijk er eens na. En nog eens. Staat daar gewoon een Wurlitzer 200A in perfecte conditie inclusief ijzeren poten en een pedaal! Ik mocht hem gewoon gratis meenemen!! Bleek dat hij hem 15 jaar geleden al op de zolder had neergezet omdat 1 toets het niet meer deed en hij geen tijd meer had om muziek te maken. Ik was toen wel ff heel erg blij :biertje:

Heb hem een jaar later wel voor een mooi bedrag verkocht (het bedrag wel gedeeld met m'n pa, dat leek me wel zo eerlijk) want hij was wel erg lomp en ik gebruikte hem niet veel.

een pc tje p3 520 mb 4o gig hd en een draad loos toetsen bord ,.....voor 70 eu
wask toch wel weer erg blij mee toen mn adsl er ook nog op kwam ,
spannend nee ,...maar ik had een halfjaar geen Q-base meer in huis, dus
[gelukkig wel analoge spullen ,..die ook werken zonder soft seq,...] :engel: :okdan:

Origineel geplaatst door Rubenes
Mijn Micro Modular voor 300 €. Is heel vlot verlopen, en is zelfs met prior in 2 dagen hier gekomen. Zo moet het gaan! :okdan:

Ja, Arthur is een snelle jongen...:biertje:

Hmmm, mijn beste deals? Moet zeggen dat ik hier op het forum alleen nog maar positieve koopervaringen heb gehad. Spullen bleken altijd in goede staat en voor fatsoenlijke prijzen.
Heb hier vandaan een Access Virus B, TR-808, Rm1x, AiRBase en MC-202. Allen in topstaat en nog steeds naar volle tevredenheid in gebruik.

Winkels vind ik wat dat betreft qua prijzen wel wat verraderlijker. Feedback gooit nogal es iets in de aanbieding (wat natuurlijk wel een positieve zaak is) wat ervoor gezorgd heeft dat mijn voor 750 euro aangeschafte K-Station 2 maanden later voor 450 euro te koop stond.
Hier in Leeuwarden een behoorlijk bedrag betaald voor een Kaoss Pad 1 terwijl de verkoper wist dat de 2 al uit was.

live 5 voor 100euro

key music had een aanbieding van live 4 voor 330euro. update 5 gratis. ik kocht live 4, maar kreeg er ook live 3 bij. live 3 doorverkocht voor 230euro. eindresultaat; live 5 voor 100pleuro:luv:

Onlangs een Oxford Oscar voor 600 euro op ebay..!

(moet wel even naar gegeken worden en aan gedingest)

heeeel veel (bijna alles, en alles 2e hands)

lijstje (na de prijs gemiddelde 2ehandsprijs)

promix+ 2 multikabels van dap: 350 (480)
sennheiser bf504's: 150 (250)
akg d112: 75 (110)
sennheiser hd25: 50 (125)
yamaha beech custom +2 stands+3 houders: 725 (1100)
yamaha david garibaldi signature snaredrum: 240 (450)
yamaha rhp80 real shell pad+kabel en houder: 90 (200)
yamaha tp80 dual zone pad: 35 (50)
roland spds+houder: 325 (430)
kennet 1000: 15 (?)
yamaha pedal:125 (150)
yamaha stand 1:45 (85)
topload flightcase+nieuwe wielen+lade:110 (200)
stereo y, mono y, stereo stereo en mono kabels:15 (?)

en gister:
sennheiser md421: 90 (200)

wat een geluk... :D

trouwens ook heeeel veel voor mooie prijzen verkocht (anders kwam neit aan geld voor deze aankopen)

Back