Slipperman
Rooibosje iemand?
Zo me nieuwe website is bijna klaar maar alwel online:
http://www.santibanks.tk
Tevens tracks te downloaden daar...
http://www.santibanks.tk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
. "All music that comes 13 in 12" - probeer eens "all music that's a dime a dozen". De tekst is op sommige plaatsen geanti-aliased waar 't niet hoort. De site houdt geen rekening met resoluties boven de 640x480. "...Brave Studio (called after..." moet "named after" zijn.

Origineel geplaatst door C738
Ow en ik ben erg benieuwd wat er achter de shop link komt. Gesigneerde foto's die je kunt kopen?

Origineel geplaatst door Yoozer
't Engels is op sommige plaatsen redelijk verbogen. "All music that comes 13 in 12" - probeer eens "all music that's a dime a dozen".

Origineel geplaatst door Slipperman

Origineel geplaatst door Hover
Graag, maar waar staan ze dan precies?

nee flash is idd een mooi prg he slipper?Origineel geplaatst door omc
Je moet alleen ff van die vlakke trekken over de navigatie links anders pakt die alleen exact lijnen van de woorden en krijg je bij bv een U dat je hem bijna niet aan kunt klikken.

Origineel geplaatst door Flying Panther
Santi sokken en Santi polsbandjes?
Maar over je site: Ziet er goed uit, alleen missen zijn er dus een paar dingetjes die wat aandacht verdienen (zie boven). Wat met trouwens ook opviel is dat je bij je kopjes en navigatie gebruik maakt van een Abduction / digital achtig lettertype gebruikt, maar dat er op de eerste pagina bij News en Songs gewoon TNR gebruikt wordt...
Verder een leuke site! (alleen jammer dat ie in Flash is.. maar dat is persoonlijk, dat doet niks af aan de layout natuurlijk)
Helaas is het wel de de facto standaard bij elke browser als er verder geen fontkeuze en formattering is aangegeven. Men heeft "sans-serif", "serif", en "monospaced"; het ligt dan aan de softwaremensen zelf welk fontje ze daar voor nemen. Bij Windows is dat Times New Roman, en dan helpt het niet dat je 't van je computer af hebt gesmeten.Origineel geplaatst door Slipperman
TNR = Times New Roman? Ik heb dat lettertype van mijn pc af gedonderd want ik haat die lettertype... Ik gebruik enkel arial of verdana.
Da's nogal logisch als je de tekst niet naar zogenaamde "outlines" hebt geconverteerd; je krijgt dan te zien wat Flash kan vinden op de computer van een serif font.Het menu en de headers hebben als lettertype MAC type (lettertype van Macintosh...) Gek dat het hier allemaal arial en MAC is en dat jij TNR krijgt zeker aangezien het flash is...
Probeer een vierkant eroverheen te trekken met een transparante fill (opvulkleur) en transparante stroke (lijnkleur).overigens dat met die links in het menu aan de linkerkant dat je die letters moet raken viel mij ook op en dat is eigenlijk altijd bij mij... Krijg nooit dat voor elkaar in flash als ik er een echte button van maak (dus F8 > button). Heb het ook al geprobeert door er eerst image van te maken met F8 en daarna button maar ook dat hielp niet. Echter wil wel gewoon dat de kleur veranderd bij on.click dus iemand een oplossing?
Tja, dat is het geval als je GIF gebruikt; het kleurenpalet wordt dan aangepast aan de aanwezige kleuren in de deel-afbeelding, niet in de totaalafbeelding. JPG's geven artefacten; maar je zou natuurlijk een PNG kunnen proberen (geen artefacten, ook geen limiet aan de kleuren, wel klein formaat).(en nee een plaatje maken werkt niet want dan komen de kleuren niet mooi overeen hierzo... ik zie dan duidelijk een verschil in tint ook al is die best gering...)
Origineel geplaatst door Yoozer
Helaas is het wel de de facto standaard bij elke browser als er verder geen fontkeuze en formattering is aangegeven. Men heeft "sans-serif", "serif", en "monospaced"; het ligt dan aan de softwaremensen zelf welk fontje ze daar voor nemen. Bij Windows is dat Times New Roman, en dan helpt het niet dat je 't van je computer af hebt gesmeten.
Da's nogal logisch als je de tekst niet naar zogenaamde "outlines" hebt geconverteerd; je krijgt dan te zien wat Flash kan vinden op de computer van een serif font.
Probeer een vierkant eroverheen te trekken met een transparante fill (opvulkleur) en transparante stroke (lijnkleur).
Tja, dat is het geval als je GIF gebruikt; het kleurenpalet wordt dan aangepast aan de aanwezige kleuren in de deel-afbeelding, niet in de totaalafbeelding. JPG's geven artefacten; maar je zou natuurlijk een PNG kunnen proberen (geen artefacten, ook geen limiet aan de kleuren, wel klein formaat).