Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ach, de hype lost vanzelf op (net zo als de inhoud van vele plastic 303 doosjes op dit moment) SNEL verkopen jongens, voor die van jullie ook van ellende uit elkaar valt.(sorry ff wat tegengas)
TB-303 is echt vergane glorie, misschien nog maar eens een keer de grote "Welke is de 303 test" gaan doen? kijken of het "karakteristieke" geluid na alle clones met of zonder Curtis, nog steeds zo duidelijk eruit gepikt kan worden?![]()

dat zeg ik al jaaaaaaaaaaaren... (sinds 2002 ofzo)ik bedoel kom op, tuurlijk is het een bepaalde sounds maar meer dan 1000 euro zeg, daar heb je zoveel meer en vettere vintage voor....

maar dan zijn jullie snel uitgepraat nutuulk...Dringend verzoek aan alle 303 critici om hier uit deze topic op te rotten,
alvast bedankt![]()
ik bedoel kom op, tuurlijk is het een bepaalde sounds maar meer dan 1000 euro zeg, daar heb je zoveel meer en vettere vintage voor....
dat zeg ik al jaaaaaaaaaaaren... (sinds 2002 ofzo)![]()

het papier ja maar dat heeft een waarde van 0,0...Geld heb je in bruikleen, lees ff de kleine lettertjes en je ziet dat het eigendom van de staat is.
Volgens mij is de diamant- en Rembrandt prijs niet met 1500% gestegenhet heeft niets te maken met retro gevoel..mensen doen gekke dingen om het retro-gevoel weer in handen te krijgen.
Volgens mij is de diamant- en Rembrandt prijs niet met 1500% gestegen
de afgelopen 20 jaar. Maar goed, mensen doen gekke dingen om het retro-
gevoel weer in handen te krijgen.
Hopelijk gaat dat ook met mijn 9 SID chips gebeuren de komende tijd. 3.375 euro
is immers mooi meegenomen.

Koop je toch liever een hagelnieuwe SFX60 Monomachine voor? dan heb je er 6 en een betere step sequencer :-)
Al die antieke ROLAND meuk komt er bij mij echt niet meer in....

waarrom niet meteen een poly bak en 1000+ presets opslag
en usb erop jaaaaaaaaa
nee raph houje nou maar by uwe vengeance sets ...![]()

het heeft niets te maken met retro gevoel..
luister eens naar de tracks van mr. gasmask bvb...
retro kan je het niet noemen, maar hij heeft wel een 5 tal 303's...