Foetus
Ouwe rot
kdoe hem gewoon weg 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mijne ook nietmijne is nog niet PERFECT, dus somebody ?

alleen dat masteren en vst effects, ik kom dr nognieuit

mijn setup was perfect, tot nu...
Ik vind de virus een schitterende bak maar ik ben er 100% zeker van dat ik hem niet gebruik naar wat hij kan, hij neemt helemaal niet zo'n belangrijke plaats in mijn setup in waardoor ik denk dat ik hem wel kan switchen.
enige comments hieromtrent?
)
)wat bedoel je met mengered???
een drum doos lijkt me overbodig want ik heb meer als 10g aan samples

Ik vrees dat een mpc1000 of 2000xl nog een beetje buiten mijn budget ligt want in de te koop afdeling van het sf zie ik een prijs van ong 600-700 euro. Misschien nog wat wachten of iets anders kopen (misschien een wat oudere sampler en een wat oudere sequencer, of is dat geen goed idee? want volgens mij zijn de pads op een mpc wel handig)
Hebben Behringer mixers geen slechte reputatie? Zou een Yamaha Mg 16/4 niet kwalitatief beter zijn?
En wat met hardware Fx? Is het slim om dit (al) te kopen of niet. Op de Ob12 zitten een paar effecten (Delay, Chorus, Reverb en Distortion) maar ik zou dit misschien wel wat willen uitbreiden met bv. Phaser, limiter, compressor etc. Dit kan ik gedeeltelijk via de pc doen maar zou het liever outboard hebben.
Nog tips?

Laat uw ideeen de vrije loop.![]()
Budget, muziekstijl?Laat uw ideeen de vrije loop.![]()
Budget, muziekstijl?