Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik loop constant achter 100% passie aan..Origineel geplaatst door murphi
En ze heeft er totaal geen problemen mee, vind zelfs dat ik 100% achter mijn passie aan moet lopen !!!

Origineel geplaatst door painstation
Tsja mijn vriendinnen vonden het wel interessant maar uiteidelijk vonden ze wel dat ik teveel met de muziek bezig was. ( ikke niet heb gesnapt)
Maar ze vonden de muziek wel leuk, ze wilden in ieder geval nog wel een cdtje hebben, hehe.
Origineel geplaatst door Almeros
NOuIk heb bijvoorbeeld nu heel erge last van een verstandskies... anders had m'n vriendinnetje me nu kunnen troosten enzo...snik..
'Hier...neem nog een hapje van je pap...daar komt het lepeltje...vroem vroem...hapsiekee...Goedzoooooh'
Dames hebben geen hobby, zo heb ik me laten vertellen... en jah dat is eng *shivers* je kan het aan ieder meisje en dame vragen en 95% zal zeggen: Ik heb geen hobbies. toch moet je goed opletten want ze hebben ze wel degen lijk de top vijf is:Origineel geplaatst door olafmol
een vriendin zonder hobby vind ik wel een beetje eng hoor! wat doet ze dan de hele tijd naast werken?
da's een potentieel gevaar voor je geliefde synths!![]()
Origineel geplaatst door painstation
Tsja mijn vriendinnen vonden het wel interessant maar uiteidelijk vonden ze wel dat ik teveel met de muziek bezig was. ( ikke niet heb gesnapt)
Maar ze vonden de muziek wel leuk, ze wilden in ieder geval nog wel een cdtje hebben, hehe.
(meer)

Origineel geplaatst door olafmol
je moet gewoon een vrouw zoeken die in de muziek zit.....

Origineel geplaatst door krz
en de vrouwen die ik leuk vind zijn altijd bezet![]()