Je vriendin/vrouw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tsja mijn vriendinnen vonden het wel interessant maar uiteidelijk vonden ze wel dat ik teveel met de muziek bezig was. ( ikke niet heb gesnapt)
Maar ze vonden de muziek wel leuk, ze wilden in ieder geval nog wel een cdtje hebben, hehe.

Origineel geplaatst door murphi
En ze heeft er totaal geen problemen mee, vind zelfs dat ik 100% achter mijn passie aan moet lopen !!!
Ik loop constant achter 100% passie aan.. ;)
p.s. painstation is goed bezig!

Origineel geplaatst door painstation
Tsja mijn vriendinnen vonden het wel interessant maar uiteidelijk vonden ze wel dat ik teveel met de muziek bezig was. ( ikke niet heb gesnapt)
Maar ze vonden de muziek wel leuk, ze wilden in ieder geval nog wel een cdtje hebben, hehe.

"pain, ik vind dat je te veel met je muziek bezig bent. ik heb er genoeg van en ik ga bij je weg. ik wil je nooit meer zien. bovendien waren alle orgasmes gefaked. en nee, 12 centimeter is niet veel. oh, trouwens, ik wil nog wel even een cd'tje van je, kan je die even branden? NU?"

en dan nog doen ook he. ik herken het hoor. [niet dat van die 12 centimeter, maar van dat alsnog dingen voor die *%# doen]

Origineel geplaatst door Almeros
NOu :) Ik heb bijvoorbeeld nu heel erge last van een verstandskies... anders had m'n vriendinnetje me nu kunnen troosten enzo...snik..

'Hier...neem nog een hapje van je pap...daar komt het lepeltje...vroem vroem...hapsiekee...Goedzoooooh'

Awh... ik weet hoe je je voelt man.

Verder ik denk dat mijn muziek hobby mijn vriendin een beetje heeft weg gejaagd, ik was laatst weer fanatiek bezig en zij kwam ineens met de opmerking, mischien moeten we ff uit elkaar. Ik dacht altijd dat ze het wel leuk vond, in iedergeval kritiek geven dat was vaak het geval, maar voor top 40 was ze de perfecte maatstaaf =0)

Origineel geplaatst door olafmol
een vriendin zonder hobby vind ik wel een beetje eng hoor! wat doet ze dan de hele tijd naast werken?
da's een potentieel gevaar voor je geliefde synths! ;)
Dames hebben geen hobby, zo heb ik me laten vertellen... en jah dat is eng *shivers* je kan het aan ieder meisje en dame vragen en 95% zal zeggen: Ik heb geen hobbies. toch moet je goed opletten want ze hebben ze wel degen lijk de top vijf is:
1. je van je hobby afhouden
2. tv kijken (Soaps)
3. roddellen
4. lezen
5. je dood negeren

Origineel geplaatst door painstation

Je vriendinNEN ?
Tsja, als je je tijd moet verdelen tussen je synthesizers en meerdere dames tegelijk wordt het wel een heel moeilijk verhaal.... ;) :D

Lijkt me een luxe probleem, maar wel lekker afwisselend....

en de vrouwen die ik leuk vind zijn altijd bezet :(

je moet gewoon een vrouw zoeken die in de muziek zit.....allebei lekker je eigen ding doen, wederzijds begrip en als je mekaar eens ziet is het nog gezellig ook omdat ze niet elke avond op de bank op je zit te wachten maar bv met haar bandje moet optreden en 60 mannelijke groupies om zich heen heeft ;)

Mijn vriendin is psycholoog dus ze begrijpt dat ik gewoon een hobby moet hebben zodat zij lekker alleen op de bank video's kan kijken terwijl ik muziek maak.

Als ik er naast ga zitten krijgen we toch alleen maar mot omdat ik teveel scheten laat :)

Jongens, als jullie willen praten kan ik wel eens aan haar vragen of dat mogelijk is....

groeten

basicsys

die van jou ook al? misschien is dat het geheime ingredient ;)

Origineel geplaatst door olafmol
je moet gewoon een vrouw zoeken die in de muziek zit.....

Da;'s redelijk moeilijk denk ik, kijk alleen maar eens naar de verhoudingen m/v op het forum.

dj41, er is zoveel meer muziek dan alleen maar electronische synth-zooi ;)

das best k** als je er op die manier achte moet komen, ik zelf heb nooit het geluk gehad dat ik een verklarend stukje text te lezen had :]

allebei eigenlijk ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back