Je vriendin/vrouw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik denk dat die ook wel goed is voor de uitspraak van de dag thread
=0)

Origineel geplaatst door krz
en de vrouwen die ik leuk vind zijn altijd bezet :(
Andersom is ook het geval:
Pas als ik bezet ben, vinden vrouwen mij leuk

("Waar was je drie maanden geleden, toen ik nog single & geil was?")

aaaaarghh!!! jaaaa..bekend.....

Tja mijn vriendin vind het wel leuk dat ik als dj draai en ze vind Drum & Bass errug leuk. Ze word er alleen een beetje moe van als ik haar zaterdagochtend als ze wakker word meeteen lastig val met mijn nieuwste track..........;)

Origineel geplaatst door Synic

Andersom is ook het geval:
Pas als ik bezet ben, vinden vrouwen mij leuk

("Waar was je drie maanden geleden, toen ik nog single & geil was?")

Altijd doen alsof je bezet bent, ook al ben je single ???!? 8)

me vriendin vind het wel ok
maar die zit toch heel de dag uit d'er neus te vreten

Attachments

• 2575892pro-scherm.gif
    2575892pro-scherm.gif
    16,9 KB · Bekeken: 84
Ach we eten ervan en kan er de aflossing mee betalen dus ze vind het wel ok, (mijne 2de vrouw inmiddels:-) de eerste zag het na 7 jaar zwoegen niet meer zitten en ging er vandoor.

tja... vrouwen....

Ik heb geen idee of mijn vriendin het erg vind of ik altijd met muziek bezig ben, waarschijnlijk weet ze het zelfs nog geen eens en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog geen eens weet hoe mijn vriendin heet of hoe ze er uberhaupt uitziet...:confused:
Bij mij gaat de muziek momenteel voor de liefde, heb ik van de week toevallig met mijn beste vriendin over zitten praten, zij denkt er net zo over zelfs.. maar tis nu eenmaal zo.. muziek is voor mij het belangrijkst in mijn leven, synths en apparatuur niet, dat intereseert me geen reet, het gaat om het resultaat en om de voldoening van de muziek zelf.

Muziek (en klojo, mijn kat) zijn mijn enige liefde.

mijn vriendin weet het niet eens!! Ik moet het er toch eens gaan vertellen;)

Eigenlijk was ik op zoek naar een topic over harddiskrecorders, maar goed.

Op het moment heb ik geen vriendin, maar mijn ex schilderde en begreep dus heel goed dat het hier om een iets gaat wat, net zoals schilderen, een deel van je is.
Dr werd nooit moeilijk over gedaan en ze stimuleerde of torpedeerde ideeen. Altijd handig iemand die een andere visie heeft.
Maar ja, rozen verwelken en schepen vergaan.
Zodoende heb ik nu de site www.robinzoekteenvriendin.nl in het leven geroepen.
Klik op de link "intake" voor het intakeforumlier. Eventueel kun je een medisch dossier uploaden als attachment.

-C-

mijn vriendin vind het niet erg. :)

Zolang ik maar ook tijd aan haar besteed :)

mijne vind het wel lachuh :P iedere keer begin ik weer te spelen wehehehe afzien voor der ;) maar ik besteed meer als genoeg aandacht aan haar. Sterker nog kan de 2 perfect combineren ;)

leer het haar nu ook...

ze word er gek van de hele dag of aan het lezen of aan het uitproberen of erover aan het praten of aan het denken
ze dwingt me af en toe met geweld terug in wat zy de normale werteld noemt zucht:engel:

Citaat van mijn vriendin gisteren: "Moet dat zo hard?"

Heeft ze trouwens later op de dag nogmaals gezegd! ;)

Kreeg laatst een SMS-je van mijn ex-vriendin. Ze is onlangs verhuisd en meldde mij dat ze haar nieuwe stereo-installatie had ingewijd met een CD-tje van mijn muziek.

Ze kan mijn passie dus kennelijk nog steeds waarderen :)

Je vriendin/vrouw

Hoe leggen jullie je vriendin uit dat je nieuwe gear gaat kopen?

mijn vriendin zegt dan altij "maar je hebt al zo'n ding in je kamer" en dan moet ik ook steeds komen met "ja maar jij hebt ook 20 handtasjes"
En dan hebben we het over bedragen en dan gaat het mis. Nu moet ik gewoon stiekem spullen gaan kopen, maar dat is lullig.

Hoe gaan jullie daarmee om?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back