Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Pro (niet lachen!)

Maar als student is het natuurlijk makkelijker... Als je je aankopen moet verantwoorden, dan blijft het moeilijk. Maar dat lijkt me nog niet eens het moeilijkst; de tijd is toch wel cruciaal.

)
maar voor de rest... we zitten toch altijd samen en dat is voor de meeste vrouwen wat telt. En het geld... idd gescheiden rekeningen is het beste. Ik zeg altijd wel wat ik wil gaan kopen op voorhand en dat vindt ze goed. Ik zou me trouwens heel slecht voelen als ik moest gaan excuses of smoezen verzinnen om iets te kunnen kopen. 
M0n0L0g1C
Laatst heeft ze een apparaat van mij gekocht (vriendenprijsje), zodat ik een ander kon kopen. Ik mag het door haar gekochte apparaat lenen (want zij doet er toch nix mee )

en die scheiten dan?Origineel geplaatst door Mad Dan
vriendinnen die zeiken zijn geen vriendinnen...
Origineel geplaatst door 6 trak
en die scheiten dan?
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Tot ik een AX-73 kocht. "Wow! Die is groot! Die moet wel duur zijn! Is dat wel verstandig?" Terwijl die modulars veeeeel duurder zijn.
. Maar de laatste tijd merk ik toch enige fierheid als ze over mijn dj sets praat
.
, en ik denk dat dat nog heel lang gaat duren.en de geldverslindende bezigheid; shoppen met de vriendinnen
Hier heb je ook wel een goede. Ik denk dat vrouwen ongeveer net zoveel uitgeven aan 'de hobby', alleen geven ze het anders uit.Origineel geplaatst door kris renton
Ze is bezig aan haar 3e jaar psychologie.
.
).