Je vriendin/vrouw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Helaas zit ik ook nog zonder vriendin... in mijn jazz/funk combo speelt wel een erg leuke saxofoniste (en ze speelt heel erg goed!), maar ze is al getrouwd met onze gitarist :)

bamse, ik ga jouw vriendin zeker proberen af te pakken als ik haar tegenkom in een muziekzaak... De ideale vrouw... zucht..

Mijn vriending is erg betrokken bij m'n hobby. Zo mag ik de grootste kamer (na de woonkamer) van ons huis verbouwen tot studio (ten koste van het poolbiljart dat daar staat) en stelde ze laatst voor om mijn nieuw aan te schaffen mengpaneel uit de huishoudpot te betalen. Wat ze echter niet trekt is als ik gaat patchen met m'n Nord Modular, en er komen harde piepjes, schelle toontjes en meer van dat soort techno ingredienten uit.

Greetz,

Yawgmoth

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
in mijn jazz/funk combo speelt wel een erg leuke saxofoniste (en ze speelt heel erg goed!)

Hier is een blowjob grap op te maken... 8)

R.

Mmmzzz, het is sinds een maand uit dus ik heb weer alle tijd.
Maar ze vond het niet erg, maar ik kon dan niet zo goed me hoofd bij de muziek houden dus dat werkte ook niet.

:dj:

Origineel geplaatst door DJ41
Dan val ik waarschijnlijk een beetje buiten de boot. Mijn vriendin vind het namelijk vreselijke tijdverspilling. Ze vind het best dat ik een hobby heb en dat het geld kost. Alleen de tijd die ik eraan spendeer vind ze teveel. (misschien komt het omdat ze zelf geen hobby heeft.) Ik ben ook niet het type om een hele avond TV te kijken. Er is nooit wat op. en elke avond naar de videotheek om een DVD te huren is ook weer zo duur.

Goh... alsof ik voor mijzelf even een jaar terug in de tijd ga wanneer ik dit lees, DJ41!

Dit is namelijk precies hetzelfde wat ik heb meegemaakt met mijn ex-vriendin.
Die vond het ook allemaal tijd en geldverspilling en had *TOTAAL* geen interesse in de muziek die ik maakte en waarna ik luister.

Interesse in elkaar hebben is één van de belangrijkste elementen in een relatie.
Pas dus op dat je niet op je tenen gaat lopen om alleen haar tevreden te stellen door voor die tv te hangen.
In die maanden dat ik een relatie met die vrouw heb gehad heb ik niet of nauwelijks muziek gemaakt omdat ik het te druk had met 'de relatie' in stand houden.
Ik kan je vertellen dat je daar behoorlijk moe van wordt.

Ondanks dat ik enorm verliefd was ben ik blij dat we niet meer samen zijn. De des-interesse van haar heeft namelijk een grote rol gespeeld in het beeindigen van de relatie.

R.
(Dr. Love)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door funxiun

R.
(Dr. Love)

Graag zou ik je middels dit bericht oproepen om moderator te worden van het nieuw op te richten forumonderdeel: Synth's & Relatieproblemen . >:|

Enige onderwerpen die daarbij derevu zouden kunnen passeren zijn:

1. Mijn vriendin gaat voor analoog, ik wil digitaal. Wat adviseren jullie mij.
2. Welke synth heb ik nodig om miijn vriend te verleiden.
3. Wat is vrouw- (of man) vriendelijker een 909 of een machinedrum?

Cheers :biertje:

Yawgmoth

Ik denk dat ik dan maar eens begin met het veranderen van m'n nickname, aangezien die waarschijnlijk niet zo'n positieve aantrekkingskracht heeft op leuke dames (behalve dan die Marilyn Manson en gothics types, maar da's niet echt mijn smaak)... Oxirane ofzo :)

Origineel geplaatst door funxiun

Goh... alsof ik voor mijzelf even een jaar terug in de tijd ga wanneer ik dit lees, DJ41!

Dit is namelijk precies hetzelfde wat ik heb meegemaakt met mijn ex-vriendin.
Die vond het ook allemaal tijd en geldverspilling en had *TOTAAL* geen interesse in de muziek die ik maakte en waarna ik luister.

Interesse in elkaar hebben is één van de belangrijkste elementen in een relatie.
Pas dus op dat je niet op je tenen gaat lopen om alleen haar tevreden te stellen door voor die tv te hangen.
In die maanden dat ik een relatie met die vrouw heb gehad heb ik niet of nauwelijks muziek gemaakt omdat ik het te druk had met 'de relatie' in stand houden.
Ik kan je vertellen dat je daar behoorlijk moe van wordt.

Ondanks dat ik enorm verliefd was ben ik blij dat we niet meer samen zijn. De des-interesse van haar heeft namelijk een grote rol gespeeld in het beeindigen van de relatie.

R.
(Dr. Love)

Het is soms ook heel moeilijk, maar als ik uiteindelijk toch zou moeten kiezen, dan ging m'n apparatuur eruit.
Ik verdien geen geld met mijn hobby en het BLIJFT een hobby. Mijn vriendin is belangrijker (we zijn al bijna 6 jaar samen en hebben een huis gekocht).

Maar het is niet onmogelijk om het te combineren. Je moet gewoon de juiste balans vinden. En gelukkig snapt ze dat zelf ook.

Onze relatie gaat juist hardstikke goed! (ook buiten de synths om!)

dus niks aan de hand hoor! ;)

Laatst gewijzigd:
Geinig, ik herken veel in het verhaal van DJ41.
Mijn vrouw in dit geval, vind het best dat de hele zolder volgepropt staat met synths, modules etc. Maar de tijd die ik er aan besteed is meestal het grootste probleem. Als zij een dag alleen wil shoppen zit ik 5 minuten nadat ze is vertrokken al volledig geinstalleerd op zolder met koffie, en alle spullen online. De tijd die ik besteed als we beiden thuis zijn (dus vooral 's avonds en 's nachts) is het probleem. Ik dacht de oplossing gevonden te hebben door na 23:00 uur aan de slag te gaan, tot bijv. 02:30 uur, maar dat heeft wel tot gevolg dat ik als een totale zombie op mijn werk rondloop.....
De dagen zijn te kort, het werk duurt te lang..... Het verdelen van de tijd tussen de synths, mijn vrouw en dan ook nog mijn kinderen is een zeer moeilijke opgave.....

Hmm, leuk is dit zeg... Nee, mijn vrouwtje wordt er helemaal gestoord van, geen interesse in mijn muziek/gear.

Gelukkig heb ik veel tijd voor dit DSF te bezoe...... (huh)

Ow, sorry, ik moet gaan stofzuigen doei...

Hmmm........jij wel interesse in de gear van je vrouw dus:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back