Dr. RiPsaw
Ouwe rot
Helaas zit ik ook nog zonder vriendin... in mijn jazz/funk combo speelt wel een erg leuke saxofoniste (en ze speelt heel erg goed!), maar ze is al getrouwd met onze gitarist 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
bamse, ik ga jouw vriendin zeker proberen af te pakken als ik haar tegenkom in een muziekzaak... De ideale vrouw... zucht..
Origineel geplaatst door bambamstudio
ze komt op de meeting...dusssssssss
Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
in mijn jazz/funk combo speelt wel een erg leuke saxofoniste (en ze speelt heel erg goed!)
Origineel geplaatst door mono-poly
hmmm lootjes trekken?
Origineel geplaatst door DJ41
Dan val ik waarschijnlijk een beetje buiten de boot. Mijn vriendin vind het namelijk vreselijke tijdverspilling. Ze vind het best dat ik een hobby heb en dat het geld kost. Alleen de tijd die ik eraan spendeer vind ze teveel. (misschien komt het omdat ze zelf geen hobby heeft.) Ik ben ook niet het type om een hele avond TV te kijken. Er is nooit wat op. en elke avond naar de videotheek om een DVD te huren is ook weer zo duur.
Origineel geplaatst door funxiun
R.
(Dr. Love)

Origineel geplaatst door funxiun
Goh... alsof ik voor mijzelf even een jaar terug in de tijd ga wanneer ik dit lees, DJ41!
Dit is namelijk precies hetzelfde wat ik heb meegemaakt met mijn ex-vriendin.
Die vond het ook allemaal tijd en geldverspilling en had *TOTAAL* geen interesse in de muziek die ik maakte en waarna ik luister.
Interesse in elkaar hebben is één van de belangrijkste elementen in een relatie.
Pas dus op dat je niet op je tenen gaat lopen om alleen haar tevreden te stellen door voor die tv te hangen.
In die maanden dat ik een relatie met die vrouw heb gehad heb ik niet of nauwelijks muziek gemaakt omdat ik het te druk had met 'de relatie' in stand houden.
Ik kan je vertellen dat je daar behoorlijk moe van wordt.
Ondanks dat ik enorm verliefd was ben ik blij dat we niet meer samen zijn. De des-interesse van haar heeft namelijk een grote rol gespeeld in het beeindigen van de relatie.
R.
(Dr. Love)