Gitaar pedaaltjes

Als je de beltoon vervolgens op een master clock zet bvb heb je er nog iets leuks aan lijkt me.

Of je hangt er een iPod touch aan :)
Maareh, 4 potmeters is wel wat jammerlijk weinig.

Nou, ik heb inmiddels mijn omgebouwde Digitech XP-100 binnen, inclusief de XP300. Leuke effecten. Heeft iemand voor mij een pdfje met alle presets?

nice! ik vind hem echt te duur, wellicht ooit als ik geld teveel heb of m'n multivox en space echo weggedaan heb... post eens een paar eigen demo's, altijd leuk! :)

Wanneer ik tijd heb zal ik wat opnemen, ik vind hem nieuw ook te duur dus heb ik m 2e hands gekocht ;)

PS: waarom zou je in godsnaam een Space Echo wegdoen??? Of er zelfs alleen aan DENKEN om m weg te doen?? :stupid ;)

guitarpedaaltjes ging t overtoch ...
die be 5 van boss is half digital / half analoog ...
:P
chorus &compressor analog
distortion ..overdrive en delay [ quit long ] is digital
:okdan:
klinkt prima dikke aanrader op drums

Ik heb vandaag de Harley Benton / Joyo Ultimate drive binnen, clone van de Fulltone OCD.

Wat een pedaal! En dat voor 29 euro, met 3 jaar garantie van Thomann.

Geeft een heerlijke beetje transistor achtige drive, maar dan niet te dun, eerder vol, geeft voor slaggitaar een lekker ronkende gitaarsound. Alleen nog even uitvinden wat de high/low peak switch precies doet.

tubescreamer copy's gaan de kast in, deze vind ik veel lekkerder.

SuperEgo

SuperEgo

Hier een opname van een kale Rhodes door een Electro Harmonix SuperEgo en daarna door een preset van de Strymon TimeLine.

Attachments

• RhodesSuperegoTimeline.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 78
Nou, ik heb inmiddels mijn omgebouwde Digitech XP-100 binnen, inclusief de XP300. Leuke effecten. Heeft iemand voor mij een pdfje met alle presets?

heb ook laatst een xp100 aangeschaft en inmiddels (bijna)omgebouwd naar xp100/200/300
vooral de xp300 (spacestation) is lekker vreemd
de reversed delay vind ik het tofste effect
ik heb er ook een cv ingang opgezet, dit kan ik iedereen met een xp series pedal die deze in combinatie met analoge synths enz gebruikt aanraden:
ik kan het pe'daal nu dus met pitchwiel/ klavier/ sequencer bedienen :okdan:

als een andere digitech xp bezitter zijn exemplaar ook wil uitbreiden, ik heb nog een eprom over met daarop de broncode van de xp200 en xp300, mag weg tegen aanschafprijs(tientje) heb je alleen nog wat extra RAM en wat tantaaltjes nodig

Back