Drs. P.
Ingeburgerd
Dit is mijn eerste postje hier dus ik groet u allen 
Ik ben jaren een fanatiek lezer geweest van Sound on Sound maar wegens eerst geldgebrek (student he
) en later tijdgebrek heb ik dat blad helaas al zo'n twee jaar niet meer gelezen. Nu ben ik op zoek naar een goede allround syntmodule en heb ik weer eens een SoS gekocht. Het werd me meteen al wel duidelijk dat er inmiddels in al die jaren al weer veel nieuws bij is gekomen.. Ik ben dus niet echt meer op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.. dus wie kan mij een beetje helpen een keuze te maken uit de vele synthmodules die er op de markt zijn?
Ik ben op zoek naar een synth(module) met goede allround geluiden, dus realitische sounds zoals een goede piano, maar ook digitale synth sounds. Verder moet ie meerdere audiouitgangen hebben. Ik heb een budget van ongeveer 1000 euro.Dus mijn vraag is: welke zou jij aanbevelen en waarom?

Ik ben jaren een fanatiek lezer geweest van Sound on Sound maar wegens eerst geldgebrek (student he
) en later tijdgebrek heb ik dat blad helaas al zo'n twee jaar niet meer gelezen. Nu ben ik op zoek naar een goede allround syntmodule en heb ik weer eens een SoS gekocht. Het werd me meteen al wel duidelijk dat er inmiddels in al die jaren al weer veel nieuws bij is gekomen.. Ik ben dus niet echt meer op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.. dus wie kan mij een beetje helpen een keuze te maken uit de vele synthmodules die er op de markt zijn?Ik ben op zoek naar een synth(module) met goede allround geluiden, dus realitische sounds zoals een goede piano, maar ook digitale synth sounds. Verder moet ie meerdere audiouitgangen hebben. Ik heb een budget van ongeveer 1000 euro.Dus mijn vraag is: welke zou jij aanbevelen en waarom?