Hoi allemaal,
ik ben nieuw met muziek maken en zou graag willen weten hoe ik mijn keyboard kan instellen.
ik gebruik nu reason, maar ik ben er achter gekomen dat hier (#&$&!) © op staat.
en reason werkt niet met casio volgens mij.
ik heb een Casio CTK-481. voorbeeld:
Artikelnr. 101542
Incl. songboek
61 Grote toetsen, stereo sound
100 Songs, 100 ritmes
12 Noten polyfoon
Automatische begeleiding
Werkt op AD 5 adaptor excl.
Adviesprijs: € 225,00
€ 199,00
ik heb het van de Kijkshop vandaan (kijkshop.nl)
met midi in en midi out. heb ook de kabel ervan. van de keyboard naar de geluidskaart.
alleen niets doet het. ik heb deze geluidskaart: Sound Blaster Creative 164 en ik heb er nog 1 op staan.
nou had ik dus een vraagje. ik wil heel grag ermee opnemen (met de keyboard, naar de programma op de pc)
reason doet het niet en ik kom niet uit magix music studio (die heb ik ook). want volgens mij staan de instellingen
daar ook verkeerd. nu wou ik dus vragen of iemand een recordprogramma weet waarmee ik met mijn casio
keyboard kan opnemen. en als ik beats heb gemaakt ze kan uitgeven/verkopen. zonder dat er © op staat.
met handleiding (anders kom ik niet ver, hahahahahahahaha
)
ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij zijn als iemand mij zou kunnen helpen, want ik zit nu al bijna een jaar met een keyboard die het niet eens doet op de pc, en ik wil zou graag
maken 
en het maakt ook niet uit hoeveel programma's je noemt, hoe meer hoe beter, ik zou heeeeeeel blij zijn.
ik wil trouwens R&B\Rap/Soul maken..
ik ben nieuw met muziek maken en zou graag willen weten hoe ik mijn keyboard kan instellen.
ik gebruik nu reason, maar ik ben er achter gekomen dat hier (#&$&!) © op staat.
en reason werkt niet met casio volgens mij.
ik heb een Casio CTK-481. voorbeeld:
Artikelnr. 101542
Incl. songboek
61 Grote toetsen, stereo sound
100 Songs, 100 ritmes
12 Noten polyfoon
Automatische begeleiding
Werkt op AD 5 adaptor excl.
Adviesprijs: € 225,00
€ 199,00
ik heb het van de Kijkshop vandaan (kijkshop.nl)
met midi in en midi out. heb ook de kabel ervan. van de keyboard naar de geluidskaart.
alleen niets doet het. ik heb deze geluidskaart: Sound Blaster Creative 164 en ik heb er nog 1 op staan.
nou had ik dus een vraagje. ik wil heel grag ermee opnemen (met de keyboard, naar de programma op de pc)
reason doet het niet en ik kom niet uit magix music studio (die heb ik ook). want volgens mij staan de instellingen
daar ook verkeerd. nu wou ik dus vragen of iemand een recordprogramma weet waarmee ik met mijn casio
keyboard kan opnemen. en als ik beats heb gemaakt ze kan uitgeven/verkopen. zonder dat er © op staat.
met handleiding (anders kom ik niet ver, hahahahahahahaha
)ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij zijn als iemand mij zou kunnen helpen, want ik zit nu al bijna een jaar met een keyboard die het niet eens doet op de pc, en ik wil zou graag
maken 
en het maakt ook niet uit hoeveel programma's je noemt, hoe meer hoe beter, ik zou heeeeeeel blij zijn.
ik wil trouwens R&B\Rap/Soul maken..
.... je moet een keer beginnen he