wesko
Artificial sounds R real
Origineel geplaatst door Riezz73
ding is vuil.. althans moet gewoon schoongemaakt worden,
nu ff de handleiding erbij pakken jongens![]()
dan is hopelijk ook het probleem met het linker register verholpen.. (volgens handleiding nummer 13 en 14 ) dat doet dus helemaal niks.. en als ik bijv. de stringsens. gebruik voor benedenklavier.. dan hoor ik niks meer als ik de strings weer uit zet..
ik hoor enkel geluid op beneden als ik de Sustain Register groep gebruikt.. terwijl eigenlijk Principal groep (13) en Tibia groep (14) voor de linkerhand zijn.. maar die 2 laatste doen het totaal niet althans denk ik
Balance schuif (19) werkt ook niet en blijft hangen op zo`n 1/3 van onder... krijg hem niet lager geduwd
voor de rest werkt alles, maar moet gewoon schoongemaakt worden.. jarenlang in kamer gestaan met rokers en houtkachel
stringensemble en bassen werken goed.. en dat geluid he!!![]()
nu nog een Smallstone eraan
btw. hoe sluiten jullie de Eminent aan op jullie mixer/dingetjes..?? via koptelefoon uitgang of????
alle tips en handigheidjes.. uitermate welkom.. via hier... via pb of via mijn emailadres
Ik heb een stekkertje linksonder er half ingestoken. Denk dat het koptelefoon is. Past niet lekker maar werkt prima, elke 3 maanden valt hij er uit

Maar ik moet nog steeds de 3 channel output aan de achterkant splitten. Geen idee wat voor spanning daar op staat, toen was de standaard nog niet "line input 1V", dus oppassen.