Zijn er nog originele Liga's te koop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De weggooi bekertjes zijn bij de AH in de aanbieding.

Hahhha ja vroeger. Maar vroeger had je geen internet,dus geen synthforum. Dus...

Je mist het mischien niet,maar je zou er wel naar verlangen.

Mischien komen de musketiers volgend jaar terug met nootjes.;)

mooi was die tijd toen twix nog gewoon raider heete

Attachments

• packshot.jpg
    packshot.jpg
    3,3 KB · Bekeken: 79
Bifi ? Het zal me een worst wezen......

Hoeveel spaken zitten er eigenlijk in een wiel? 88?
Of zijn BBQ worsten alleen maar bij slagerijen te koop?

ligt er aan of het gewogen spaken zijn......en op wat voor weegschaal natuurlijk

Origineel geplaatst door Shivah
mooi was die tijd toen twix nog gewoon raider heete

Moet toegeven,dat ik het daar met je eens ben. Maar ja twix klinkt weer sneller dan raiders.

net zoals dat de haringen dit jaar vetter zijn als vorig jaar... ach ja. En daarna.. een cyclus of het einde van de haring.

En dat begint het weer...

me opa die ik niet heb,heeft een fairlite te ruil,aangezien hij woorden blind is wil ik het graag voor hem adverteren

te ruil dus deze,tegen een casio sk 1 of een bontempi 78ch

ze moeten wel in goede staat zijn!

Attachments

• fairlite.jpg
    fairlite.jpg
    36,8 KB · Bekeken: 84
Origineel geplaatst door Shivah
me opa die ik niet heb,heeft een fairlite te ruil,aangezien hij woorden blind is wil ik het graag voor hem adverteren

te ruil dus deze,tegen een casio sk 1 of een bontempi 78ch

ze moeten wel in goede staat zijn!

Zitten de originele flensmoeren er nog bij? Ik heb hier namelijk nog een originele CMI flenzentrekker liggen...
Ook handig om de spoelen mee te stellen.

SK-1

SK-1

Haha, ik ben een Casio SK-1. :D

You are a Casio Sk-1 -you are a very lo tech toy from the 80's who is treasured for its sampling capabilities -you are a nerd -you are extremly small -you are a great listener -you have a simple style and personality -you are very cheap -you have a great sense of humor -you are the most fun to be with

Pffff!!! Doe mij maar gewoon mooie air maxjes uit '88. Daarmee sta ik een stuk steviger in mijn schoenen en ben ik zeker van mijn eerste plaats als synthizeeslagkampioen.:D

Karst van der Meulen!!!!:P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back