9999 luftballons

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een frikandel wat dacht je wel,
die gaat er bij mij niet in.

Blinde vinken vind ik stinken,
dus die lust ik evenmin!

© kinderen voor kinderen.

Eigenlijk zou het een heel mooi moment zijn om nu te stoppen.
Al was het alleen al om een statement te maken dat het eigenlijk een ene fuck uit maakt.
Want er is al vaak aan m'n kop gezeurd dat er een 'magische' grens aan zat te komen.
Alleen vind ik het net zo onzinnig als bijhouden hoe vaak je door een groen stoplicht bent gereden.

Ik draag deze draad op aan Bambamstudio die het eigenlijk verdiend heeft. Anders was hij degene geweest die als eerste op dit punt geweest zou zijn.

Voor mij een reminder om erop te blijven staan dat de mensen hier respectvol behandeld worden. En hoe groter de groep wordt hoe moeilijke dat lijkt te zijn maar dat betekend alleen maar dat we er meer alert op moeten zijn.

Kun je niet gewoon in 1 zin zeggen dat je het leuk vindt om 9999 posts te hebben?
Nu snap ik wel hoe je aan dat grote aantal komt. :D

Zie ik dat verkeerd of blijft de teller van Fuse gewoon op 9999 staan nu????

Kijk maar eens in de topic die hij net geplaatst heeft ivm die gratis plugins...

In ieder geval... :okdan: Fuse!!!!

Origineel geplaatst door divinio
Zie ik dat verkeerd of blijft de teller van Fuse gewoon op 9999 staan nu????

Kijk maar eens in de topic die hij net geplaatst heeft ivm die gratis plugins...

In ieder geval... :okdan: Fuse!!!!
Nee hoor, let maar eens op het tijdstip van posten.

Proficiat Fuse :)

Ik lees al je post met veel genoegen, echt waar.

Ik hoop dat BamBam ooit weer eens terugkeert: toch een speciale forummer die ik wel mis!

Ef

:D Mooi hoor, maar als je 't ECHT onzinnig vond, had je dit topic niet aangemaakt..

Als je nou gewoon een nieuwe naam aanmaakt ( RE-fuse bijvoorbeeld :dubbel: ) blijf je op die 9999 staan.
:bekdicht: O nee, dat hebben ze liever niet..

Ik vraag me af wat er met die 5 sterretjes gebeurt als fuse de 10.000e post doet. Of misschien crashed het forum dan wel.
Ik zou nog ff wachten met je 10.000e post fuse, je weet niet wat er van komt!

hehe. cheers mate :)

hiep, hiep, hiep......

bier.jpg

Ja wie weet loopt SF wel vast als Fuse de 10000ste keer post!
Net zoiets als de milleniumbug!

Attachments

• 99.jpg
    99.jpg
    19,2 KB · Bekeken: 72
proficiat Fuse!!!

het forum wordt op deze manier een deel van je leven he...
Ik vind het ook jammer van Bambam dat hij weg is...
maar of hij nog terug komt? :confused:

ik hoop alleen dat jij hier wel blijft man!

groetz

wolkie

hiep hiep RAHOE!!!

Volgens mij moet ie er nog een..8o)

Was het niet zo dat je de eerste 10.000 berichten gratis kon plaatsen?

Hoe dan ook, goed gedaan fuse, hopelijk blijft het hier niet bij! :biertje:

Heeft Fuse nou gewoon al dagen niet meer gepost? Maakkt hij zijn dreigement om te stoppen toch waar, heeft hij een andere naam of zoekt hij de perfecte post om de 10.000e te laten zijn? :confused:

Origineel geplaatst door Cheimoon
Heeft Fuse nou gewoon al dagen niet meer gepost? Maakkt hij zijn dreigement om te stoppen toch waar, heeft hij een andere naam of zoekt hij de perfecte post om de 10.000e te laten zijn? :confused:

Tijd voor een Q & A met fuse! :)

Ach, misschien springt de teller wel weer op 0 na 9999, net als bij oude auto's die elke 100K km weer 'rond' zijn..

Maar voor iemand die het niets uitmaakt hoeveel posts die heeft begint dit wel heel toevallig te worden......kom op fuse........neem die stap eens....;)

LOL

Heb ik iets gemist?

Maar even over m'n belachelijk aantal posts.
Als consultant heb ik een paar opdrachten gehad waar ik dus alleen maar nodig was vanwege redundantie. Maw dus geen zak te doen en mocht ik voor mezelf iets verzinnen.
Dus lekker in het internet graven en ouwe shit opzoeken en zo gigantisch veel over ouwe meuk geleerd. Echt leuk om te doen. En dat ik spijt heb van die tijd daar in te hebben besteed?
Ik werd er nog voor betaald ook! 8)

Trouwens zijn we vandaag ook het 5000 aantal leden gepasseerd. Dat mag ook wel gezegd worden. Dat het forum mensen blijft trekken. Aan de andere kant stoot het ook weer anderen af. Maar goed, je kan niet iedereen 100% tevreden houden. Gewoon vaak meetings houden en gezellig blijven ouwehoeren over synths en wat al niet meer. Daar is het allemaal mee begonnen toch?

Nope, Fuse gaat voor de 100.000! :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back