Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor dat geld kan je het altijd proberen natuurlijk en mocht je toch nog iets meer willen absorberen koop je noppenschuimplaten bij praxis en snij je een paar stukken op maat en plak je die ervoorbijvoorbeeld om de opname iets droger te maken? Het kost natuurlijk niks.
Ik heb er zelf anders prima ervaring mee, ik denk dat dat een beetje kort door de bocht is. Wellicht geeft het ene scherm betere resultaten dan de andere.Probeer in ieder geval de zeer populaire “reflection free” schermen rondom de mic te vermijden.
Kortom, je zult het zelf moeten ervaren. Er is dus geen goede raadIk heb er zelf anders prima ervaring mee, ik denk dat dat een beetje kort door de bocht is. Wellicht geeft het ene scherm betere resultaten dan de andere.
Ja zekers, ik heb nog een paar van die laptopsteunen van ze want die zijn ook handig voor synths bijv.maar soms heeft Ikea wel leuke dingen voor weinig die in de studio handig zijn
Haha, ik ook.Ik heb jarenlang een 19” rach gehad gemaakt van een IKEA kastje.
"Nee, schat. Ik heb gewoon een schapdrager verbogen"Nice die standaard! Die ga ik spoedig ook maar eens halen. Wel een diepte investering maar ik denk dat ik het wel door de ballotage commissie krijg.
Heb je een link toevallig of een naam?Haha, ik ook.
En we zijn niet de enige: 12 IKEA Music Studio Hacks ideas | ikea, music studio, ikea hack
Deze heb ik ook in gebruik gehad:
Bekijk bijlage 3818704
Heb je een link toevallig of een naam?