Supercool ding dit! Onewheel electrische 'skateboard'

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Net ontdekt..Compact vervoersmiddel, kan je meenemen in de trein en bus..

6-1536x1500.png

Laatst gewijzigd:
Zijn leuke dingen idd, maar net als de elektrische step, mag je ze niet zomaar op de openbare weg gebruiken.

Aardappels zijn in de aanbieding. En gisteren zag ik een hond een cha-cha-cha dansen. En mijn buurvrouw heeft uiteindelijk toch de was maar naar binnen gehaald.

Ik zie in Utrecht wel eens iemand voorbij komen op zo'n ding. Het ziet er heel cool uit. Plus het doet me denken aan "The Lorax"

1649151031251.png

Algemene discussies [ overigen] is meer dat je over " postbedrijf , dozen ,decal opdruk , knoppen , cases , enzovoort" op een synthforum hebt.
Niet dat je een "Het grote , wanneer is je schoonmoeder jarig: thread aanmaakt ;) .... of zoiets.

De moderator mag deze thread ook weghalen hoor wat mij betreft als dit werkelijk zoveel weerstand oproept.. Ik heb geen aandelen in dit product verder..

Ik had het meer gepost omdat ik het net ontdekt had (supervet ding toch).. omdat het een coole electronische gadget is en behoorlijk futuristisch.. Ik dacht dat vinden anderen ook cool hier.. Ook de synthwave liefhebbers die de jaren 80 zo adoreren: Miami Vice, pasteltinten, cassettebandjes en natuurlijk het Back to the Future zwevende skateboard waren cool toen.. Nou, dit is in het verlengde daarvan..

Ha, daar maak ik gewoon effe een link met synthwave ;)

Laatst gewijzigd:
Als je wil kletsen over old skool skateboards stuur je maar n pm… ik heb wel wat fotos van mijn vervlogen collectie die kon tippen met n studio…
Ga ik niet op sf over uitwijden

Die onewheel dingen bestaan toch al jaren?
Of is dit weer een nieuw type?
Doe mij trouwens maar gewoon een polywheel ;)

Algemene discussies [ overigen] is meer dat je over " postbedrijf , dozen ,decal opdruk , knoppen , cases , enzovoort" op een synthforum hebt.
Niet dat je een "Het grote , wanneer is je schoonmoeder jarig: thread aanmaakt ;) .... of zoiets.
das 2 x geluk voor mij: ik heb geen schoonmoeder ;-)

Met 20 303 clones kan je elk exemplaar vastzetten op 1 noot en ze dan gewoon met de volumeknop bespelen. Veel makkelijker manier van sequences maken. 8o)

Back