Interessante 'geen-gear' gevonden

(Zal hier ook ff melden;)
Gekleurde kabelbinders. :eureka:
Prima als kleurcodering voor kabels.

Ik had al 1 zo'n standaard voor mijn laptop, maar die blijkt voor apparaten als de MPC One en RD-9 ook prima te werken. Ze waren weer in de aanbieding en heb er nu 3 extra gekocht voor omgerekend 10 euro per stuk.
medium_plus_9e493-PrimeCables-Cab-LPS01-2-Monitor-Desk-Mounts-Height-Adjustable-Laptop-Tablet-Stand-Portable-Ergonomics-PrimeCables-.jpg

Gevonden met het leeghalen van het huis van m’n schoonvader; heb er zelf waarschijnlijk geen plek voor.. zet ‘m straks ook even op de ‘marktplaats’ sectie.

Zelf gemaakte metalen (staal) stand - was voor boekpresentaties, maar waarschijnlijk ook handig voor gear?!

Breed 60cm, diep 29cm, voorkant open tot 6,5cm, achter tot 10cm

Attachments

• IMG_0331.jpeg
    IMG_0331.jpeg
    148,6 KB · Bekeken: 105
  • IMG_0334.jpeg
    IMG_0334.jpeg
    100,3 KB · Bekeken: 114
  • IMG_0339.jpeg
    IMG_0339.jpeg
    170 KB · Bekeken: 121
Ik heb begin dit jaar deze paar van deze haakjes gehaald. Deze hangen aan mijn K&M Omega stand. En gebruik ze als hangers voor koptelefoons, je kan er ook een aantal kabeltjes aan hangen.

Ook van de Ikea een Vesken trolley, handig voor eventueel patchkabeltjes, pedaaltjes, di-boxen ,adapters en eventueel etuitjes of tasjes met gear in op te bergen. VESKEN Kastje op wielen, zwart, 54x18x71 cm - IKEA

Foto'tje als voorbeeld:

Attachments

• 20240518_125106.jpg
    20240518_125106.jpg
    132,7 KB · Bekeken: 116
IKEA led lampje voor gezellig samen zijn met de Drumlogue heel cheap maar net kaarslicht.

Drumlogue heeft als je er geen midi controller in stopt een usb poort vrij. De usb voor samples kun je gewoon blijven gebruiken.

IMG_4870.jpeg

ik zoek nog iets dat lokaal verlicht (achterkanten van gear) maar ik hekel wit (blauw) ledlicht. Momenteel heb ik zoiets maar dan nog de batterijen versie (gn usb lader)

maar dit is alvast uitverkocht, kostte ook geen hOl

Dat witte / blauwe licht is als je licht hebt met een kleurtemperatuur vanaf ca 3500 kelvin en hoger.

Warm wit licht heeft een kleur temperatuur tussen de 2700 en 3200 kelvin.

Als je dat weet kan op zoek naar het juiste witte licht.

kleurtemperatuur-kelvin-uitgeled-91326064.png

klopt, maar vaak staat dat niet opgegeven bij zulke kleine lampjes. Ik heb ondertussen alweer 2 gloeilampen aan t plafond in de studio. Daar zie je iets mee. Met led zie ik niks, op dezelfde plaats, ookal zijn die 'feller' - lijkt wel 'rechtdoor' licht, dat vooral verblind. Die gloeilampen zijn de laatste die k heb, en zijn onvindbaar nu dus nog even genieten tot ze stuk zijn. Ik koop altijd 3000K :)

Vesken trolley
die heb ik ook 3 onder mn buro staan. Goedkoop, licht, behoorlijk stevig, wielen, inderdaad meer voor de losse spullen 👍

Ikea Jonaxel heb ik 2 omgekeerd op het buro, dan hebben de schappen opstaande randen:

42 watt is niks hé

Je zou kunnen kijken naar van die systeemplafond ledpanelen, als ze er kantoren goed mee kunnen verlichten dan zal een studio ook wel gaan.

Ik heb er zo 4 in de carport. Dat werkt goed. Maar voor in de studio wil ik dimbare. En ik heb maar 2 lichtpunten en wil er vermoedelijk 4 of zelfs 6.

bewaar de kartonnen cylinders van je toiletrollen en gebruik deze om kabels die je in een doos of lade bewaar per stuk in op te bergen. Nooit meer alles in de klit. Gewoon om de centimeter of 20/30 om en om slaan en dan de cylinder eromheen doen. Ziet er niet uit maar super handig.

Back