Ja, Marc Rebillet vind ik echt heel leuk. Heeft ook nog eens veel swagger en stijl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fantastische drummer!
(70M views)
Zo, heb ik ook een YouTube folder genaamd: 'The techno lady's live'Noemde haar al 'ns in een eerder, past wel enigszins in dit draadje, al legt ze het er niet zo dik bovenop is Olga toch wel easy on the eyes...
Maar looks gebruiken voor marketing is geen slecht idee, je wilt visueel toch uitdragen wat je maakt of mixed.
Ik durf wedden dat als Charlotte een buttugly wijf van 100Kg was geweest, ze niet eens verder dan haar slaapkamerdeur was geraakt.Charlotte de Witte heeft in het begin van haar DJ carrière onder het pseudoniem "Raving George" tracks uitgebracht omdat ze niet wilde beoordeeld worden op haar looks. Daar kan ik respect voor hebben.
DJen is niet zo moeilijk meer met alle hedendaagse techniek, dus dat DJs (M/V) hun uiterlijk gebruiken om het verschil te maken is al jaren gaande.
Ja, altijd lache als je die plaat uit de kast trekt.Disturbing![]()
Lekkere muziek!!!Iemand die het helemaal gemaakt heeft dankzij zijn oververhitte looks is natuurlijk Donny Benét.
![]()
![]()
Heerlijke retro disco trouwens.

Ik durf wedden dat als Charlotte een buttugly wijf van 100Kg was geweest, ze niet eens verder dan haar slaapkamerdeur was geraakt.
Zelfs niet als ze kon mixen als de beste.
En zoals je zelf zegt: DJ'en is lang niet meer wat het was.
Ik ben in de 90's nog op toer geweest met DJ Kash & Trish als soundtech. En ik kan je verzekeren dat 4 platen sync laten lopen terwijl je ook nog nieuwe platen moet kiezen, mijlenver staat van op een play-knop drukken of beatjes digitaal syncen. Toen werden DJ's nog gekozen op basis van hun artistiek kunnen. Vandaag moet je gewoon halfnaakt keet schoppen op Social Media. Dat je op Tomorrowland zo high van de pillen achter de 'draaitafel' staat, only ads to the vibe. 10.000.000 views op Youtube.
95% van de muziek is verworden tot wat MC Donalds aanbiedt : Junk. Veel, snel en weinig smaakvol.
En blote tetten verdanderen daar voor mij niks aan. Integendeel, ik wordt dubbel zo achterdochtig.
Geef mij dan maar iemand als Madis. Misschien niet meteen moeders mooiste, maar wel iemand die iets kan.
En een community van volgers die dat kan smaken ook.
Charlotte Dewitte...ik moet daar eens hard mee lachen, zeker als je naar Lari Basilio kijkt.
Den boom in met dat hopeloos gestamp.
Niet dat het van mij een coltrui moet zijn hoor.
Nu vind ik ook niet dat je iemand publiekelijk moet aanvallen op zijn/haar kledingkeuze, vrijheid blijheid. Maar als het gitaarspel niet goed is, ga ik ook niet blijven kijken voor het bikinitopje.Er is genoeg schoons dat ook nog eens top skills heeft. Het een sluit het ander niet uit en waarom zou je jouw looks niet gebruiken als je je daar prettig bij voelt?
En het ligt er ook niet te dik op, genre filmpjes "zonder geluid zou ik nog kijken". Het mooiste vind ik iemand zien die geconcentreerd bezig is om iets moois te maken en zich amuseert. Daar worden de meeste mensen een stuk knapper van. En deze moest al niet van ver komen.