Sex sells

Het valt mij op dat nieuwe leden met een duidelijk vrouwelijke username op dit forum een stuk meer hartelijke begroetingen krijgen in het 'stel jezelf voor' topic dan leden waarbij dit niet het geval is. Je zou haast denken dat de titel van het topic klopt, en dan hebben we het nog niet eens over uiterlijk.
Tja… tot t dan n vent blijkt te zijn… no shit

• Duimpje
Duimpjes: Nap
De mens blijft een primitief dier natuurlijk.

Toevallig was ik me laatst ook aan het verwonderen over de hoeveelheid schaars geklede vrouwelijke DJ's die vooral uitblonken in draaien met de heupen en niet met plaatjes.
Niks nieuws onder de zon, m.u.v. een algoritme die nog erger is dan een platenmeneer met een voorkeur.

Ja die algoritmes werken goed mee idd.

Was jaren geleden wat inspiratie aan het opdoen van de inrichting van mijn VW bus pinterest. Toen klikte ik op foto van een mooie schaars geklede dame met ook een VW bus en surfplank. Sindsdien valt zeker 20% van de foto's die pinterest laat zien in exact die categorie :D

(kan zijn dat ik het algoritme later nog een handje heb geholpen door nogmaals op zijn mooie foto te klikken :engel: )

Jammer hoor, een strakker of korter truitje zou mij alleen maar minder views zal opleveren.
Sex sells ja, maar vooral mannen "kopen" het. In die zin is het raar als we ook nog gaan huilen omdat we jaloers zijn op de aandacht die deze dames krijgen.

Laatst gewijzigd:
Sorry, maar ik moet het even delen.

Ik denk dat deze mevrouw heel goed kan DJ'en:

Bekijk bijlage 3828274

En deze trouwens ook:

Bekijk bijlage 3828275\\\

En zij is zeer bedreven op de gitaar:

Bekijk bijlage 3828276''

Nu weet ik alleen niet of ik dit aantrekkelijk of irritant moet vinden. En of ik zelf in mijn tanga achter de knopjes moet gaan staan. Iemand enig idee? 😊
En een mannelijke DJ is meestal een casual dude met een ongewassen onderbroek? ...het idee dat talent en sexyness niet samen zouden kunnen gaan bestaat dan ook alleen in het veelal beperkte en enigzins sexistische brein van mannen ;)

En nu moet ik toch weer aan die Basic Instinct reclame voor de Roland kazoo denken. Dat stond niet in mijn planning. :D

het idee dat talent en sexyness niet samen zouden kunnen gaan bestaat dan ook alleen...
...bij mensen die Emmylou Harris niet kennen. :) Die samen met Mark Knopfler prachtige duetten heeft gezongen, en die laatste zal dan weer niet veel aandacht krijgen met zijn looks alleen. Wat maakt het ook uit. Bij mooie muziek sluit je toch vanzelf je ogen, dus quote ik de grootste wijsheid uit dit draadje hier nogmaals:
lekker belangrijk allemaal in ieder geval

En als je zoals ik geen talent en geen looks hebt, is er nog altijd Synthforum.

Laatst gewijzigd:
En een mannelijke DJ is meestal een casual dude met een ongewassen onderbroek? ...het idee dat talent en sexyness niet samen zouden kunnen gaan bestaat dan ook alleen in het veelal beperkte en enigzins sexistische brein van mannen ;)
Amen

De betreffende fraaie vrouw in de Roland Cajon reclame is - in dit geval - ook nog eens een goede muzikant:

Wie zijn muzikale oordeel zuiver wil houden kan de muziek ook zonder beeld luisteren. Het omgekeerde (vrouwen die om diens good looks op een knappe mannelijke muzikant vallen) komt overigens ook vaak genoeg voor. Alleen hoort men dan zelden het verwijt van seksisme. Mensen zijn nu eenmaal deels seksuele wezens, en zonder dat was de mensheid allang uitgestorven. Logisch dat je daar in de muzikale praktijk ook vaak iets van merkt. Men moet daar niet zo kinderachtig over doen.

Laatst gewijzigd:
Geen zorgen. Beide geslachten delen in vooroordelen op basis van uiterlijk. It’s human nature after all.

Jammer hoor, een strakker of korter truitje zou mij alleen maar minder views zal opleveren.
Sex sells ja, maar vooral mannen "kopen" het. In die zin is het raar als we ook nog gaan huilen omdat we jaloers zijn op de aandacht die deze dames krijgen.

De vraag is of al die views ook hears zijn. Ik zet t geluid al wel eens uit terwijl er zon video speelt. Omdat t gewoon irritant is :)

Tja, jammer dat een strakker of truitje truitje bij mij alleen maar minder views zal opleveren : )

Wat is wel schokkend vond is het online gezeik waar serieuze muzikantes mee te maken hebben.

De vraag is of al die views ook hears zijn. Ik zet t geluid al wel eens uit terwijl er zon video speelt. Omdat t gewoon irritant is :)
🤣 bij mijn videos kan je dan het beeld uitzetten.

Ik zoek al sinds de start van dit draadje die reclame van de korg MS reeks met die dame met r patch kabel outfit, waar Korg insinueert dat er nog kabels geplugd moeten worden en dat jij kiest waar. Jammer dat ik 'm niet vind. We hebben het dan over early 80's

Ik vind dit sowieso een redelijke triest topic, iedereen moet lekker kunnen dragen wat ie wil. Maar even:

Arwen's Faith is gewoon helemaal bedekt. Ze mag dus geen strakke top aantrekken omdat ze aanwezige borsten heeft? Het is dus nooit goed.

Daarnaast: waarom zou je je storen of jaloers worden. Als je merkt dat iemand geen skills heeft en alleen populair is vanwege het uiterlijk, dan is het duidelijk. Tja, jammer dat zij dan het podium krijgen, maar wil jij dan optreden voor de mensen die daar op afgaan? Verder is het natuurlijk ook zo dat veel mensen ook gewoon leuke plaatjes willen horen en mooie mensen willen zien. Die geven geen fuck om je gerommel in de marge.

Verder zijn skills (voor veel mensen en in veel genres) nog steeds koning. Genoeg minder knappe artiesten die het maken. Als je track/liveset in je woonkamer goed genoeg is, gebeurt er echt wel wat.

Tja, zo gaat dat.
Zo heb je ook een youtube account Lara6683 (Lara de Wit) van een vrouw die harstikke leuk op een piano allemaal tunes van videogames doet (ben dol op chiptune en videogame klassiekers). Sinds een paar maanden adverteerd ze ook een OnlyFans account....
Op twitter vroeg iemand waarom ze dat in godsnaam doet.

Haar eerlijke en logische antwoord: "het brengt 10x meer geld in het laatje dan m'n youtube en twitch acocunt bij elkaar".
ik stoor me er in elk geval niet aan, iedereen doet maar wat hij of zij wil. ik geniet onverminderd van de cheesy piano tunes :)

Back