OpenHiHats
Ouwe rot
Je snapt wel dat die hindernis - als je het al zo mag noemen - echt niet zo belangrijk is, toch? Echt het laatste waar je je druk om moet maken. Tuurlijk kan het een bonus zijn en je net over het randje duwen als je skills nét niet geweldig zijn. Of je bent zo knap dat je meteen het podium mag. Tja, dat bestaat.Ik vind het ergens vervelend omdat het voor mij een extra hindernis vormt om voet aan de grond te krijgen in het muzikale land der commercie (ik ben nèt niet knap genoeg voor de cover van de Men's Health hoorde ik laatst, scheelde echt weinig hoor!). En ik geef ze vaak ook het nadeel van de twijfel, die super aantrekkelijke lui; zijn het nou goede muzikanten die toevallig ook knap zijn of zijn het eigenlijk modelletjes die maar wat aanklooien achter de decks en met een team ghost producers er achter voor de obligate platen releases...
Er zijn toch genoeg niet-extreem mooie gasten in jouw genre die het helemaal gemaakt hebben? Misschien wel meer dan extreem knappe gasten.
En dan heb ik het over gasten die veel lelijker zijn dan jij. Jij bent afgaande op de pf echt prima aan te gluren. Ik vind het dus een tikkeltje vreemd - om niet te zeggen een grove denkfout - om te denken dat uiterlijk nou zo'n hindernis zou vormen. Je tracks/set moeten gewoon steengoed zijn. En charisma helpt ook.
Verder vind ik het trouwens absurd dat nota bene @bombario hierover loopt te miepen. Je hebt releases, je hebt een show in Parijs gehad waarbij mensen je naam scandeerden en een mooie vrouw tegen je zoon zei dat ze wel het bed met je wilde delen. Ook al zou dat je laatste optreden zijn, dat is meer dan wat 99% bereikt met hun muziek. De meesten van ons mogen in onze handjes knijpen als één iemand hier onze track helemaal afluistert. Wees blij met wat je hebt en race je eigen race. Vergelijken heeft sowieso geen zin.