Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Op mij komt het over als een volstrekt willekeurige eis dat men zich pas een muzikant zou mogen noemen als men ook in een band kan spelen. Dat is net zo kortzichtig als iedereen als muzikant afwijzen die geen notenschrift kan lezen.
Dat klopt, maar dat zijn eerder begeleidingsbands, die hebben maar te doen wat de artiest zegt. Ik ben het er wel mee eens dat je denk ik beter wordt als je samen speelt, vooral in timing.neem alle namen hier eerder genoemd en wijs maar iemand aan die niet samen kan spelen.
Yes, je zit in m'n straatje!Zoiets als deze 2? Over levende legendes gesproken..
Ik kies NapDat ben ik zelf.

Dit wordt een discussie ipv een topic over goede/de beste muzikanten als we niet uitkijken.Mij gaat het erom dat het iets irrelevants is om van een muzikant de vaardigheid tot samenspelen te eisen.

Had ik ook wel willen zien, ik was toen nog wel te jong denk ik. Ja ze gaan altijd helemaal op in hun muziek, het zijn briljante performers, hun muziek lijkt een soort combi van soul, r&b en blues. Dit kan toch niemand slecht vinden lijkt me.Yes, je zit in m'n straatje!ik heb ze nog live gezien in de eighties, die stem van Daryl....hij geeft zich helemaal, hier een van m'n favorieten van ze;
Wie is de beste nu nog levende muzikant ter wereld, volgens jou?
neem alle namen hier eerder genoemd en wijs maar iemand aan die niet samen kan spelen.
Tuurlijk is het knap als je alleen dingen doet maar er is wel een weg naartoe.
En bij die muziekale ontwikkeling hoort ook samenspelen.
Net zoals je hele gespreken kunt hebben en boeken kun schrijven en nooit met en ander te hebben gesproken.
Nou is het wel zo dat je gewoon met bestaande muziek kunt meespelen en daarvan kunt leren.
Maar nog steeds leer je door samenspelen een goede conversatie te maken.
zonder ego het liefst.
op leven en dood?
Maar om het over tegenstellingen te hebben, als ik luister naar jouw track die je hier postte met mooie, spacey ambient en ook het werk van @vink beluister, dan is er thematisch behalve een duidelijke tegenstelling ook wel weer een overeenkomst. Het zou beide passen als bv. filmmuziek, met SF als thema. Vredelievende ET's die door het heelal reizen komen per ongeluk terecht op planeet Regulus XVI tegen waar een tirannieke heerser met harde hand regeert en het een dystopische droefenis is... Etc. Zo kun je een plot bedenken waar muziek van jullie beide goed in zou passen. Bijvoorbeeld.Hier zijn bewerking van een ander stuk van Rachmaninoff, bij Podium Witteman.
Oooooooooh!Vink