Staan 2 vintage synths bij de reparateur, zegt de een, wat is er met jou aan de hand ? Oh, zegt de ander, mijn lfo heeft kuren.. en jij?
Nou zegt die eerste, ik dacht dus dat er iets mijn vco's mis was, maar toen zei mijn buursynth nee joh, dat zijn je vco's niet, je pcb is niet goed meer! Nou ja, toen begon ik dus te twijfelen en toen is er iemand langs geweest die heeft even gekeken en die dacht inderdaad wat te zien op men pcb en die heeft wat zitten rommelen en ook solderen, maar ja, toen was het probleem dus niet opgelost hé, het was juist erger geworden ! Nou, toen heb ik het maar even zo gelaten, maar het werd steeds erger, eerst deden mijn zaagtanden het niet meer, toen mijn blokgolven, en daarna de driehoeken en ook nog de ruis niet meer! Nou ja zeg.. en toen is er weer iemand geweest, die heeft ook gekeken, en die heeft toen allemaal onderdelen vervangen, maarja, dat maakte helemaal geen verschil, en ik werd er helemaal shakey en kreeg last van uitvallen ja dus ja toen hebben ze dus een afspraak gemaakt met de synthreperateur, maar wat denk je, die kon niet ! Toen moest ik of heel lang wachten maar ik kon ook hier terecht, dus ja nu ben ik hier. Straks gaan ze weer kijken ik hoop echt dat ze wat gaan vinden maar ik denk het niet want mijn andere buursynth zei dus dat komt met de jaren en hoort er nu eenmaal bij, maar ja ik ben er toch niet blij mee en dat heb ik dus weer, maar ja en bla en bla en bla...